Skip to main content
Antwoord

Mogelijkheden tot opzeg aanpassen?

  • July 14, 2018
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Blijkbaar kan men tegenwoordig enkel nog via de Proximus-winkels een opzegging uitvoeren. Maar als je naar de website van Proximus gaat, kan je dit ook nog steeds online doen. Is dat online doen wel veilig genoeg? In principe kan iedereen in jou plaats een opzegging doen, met alle gevolgen vandien. Een lijnnummer of ID-kaart worden niet gevraagd. Gewoon enkele eenvoudige gegevens.

Gaat Proximus hier de eerstkomende tijd iets aan doen of de regels hiervoor aanpassen?

Beste antwoord door HeidiE

Dag rsca_rsca,

zoals Martin zegt nemen we telefonisch contact om deze aanvraag te controleren en bijkomende vragen te stellen.

De vragen die we stellen kan ik hier niet meegeven, maar we checken enkele gegevens, die in principe enkel de titularis kan weten.

Ook volgt er automatisch een bevestiging per mail en per post, voor de opzegging wordt uitgevoerd. Dat geeft nog tijd om, indien nodig, ons te contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • July 14, 2018
Ik weet het niet uit ervaring, maar mss neemt er dan eerst iemand van Proximus contact op.
Bijkomende opmerking: zelf al moet je bv gegevens zoals telefoonnummer of klantnummer invullen, dan kunnen er nog altijd zijn die sommige mensen een loer kunnen draaien aangezien er hier frequent mensen zijn die hun telefoonnummer/lijnnummer, klantnummer enz op het openbaar forum plaatsen.....

  • Auteur
  • July 14, 2018
Bedankt voor je reactie, Martin. Het zou fijn zijn moest Proximus hieromtrent een officiële toelichting geven.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2018
Dag rsca_rsca,

zoals Martin zegt nemen we telefonisch contact om deze aanvraag te controleren en bijkomende vragen te stellen.

De vragen die we stellen kan ik hier niet meegeven, maar we checken enkele gegevens, die in principe enkel de titularis kan weten.

Ook volgt er automatisch een bevestiging per mail en per post, voor de opzegging wordt uitgevoerd. Dat geeft nog tijd om, indien nodig, ons te contacteren.

Groetjes,

HeidiE