Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.
Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Waar kan dit aan liggen?
Groeten
Bladzijde 1 / 1
toch niet toevallig de zelfde reden/oplossing als hier
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-44966/index1.html#post610557
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-44966/index1.html#post610557
Hallo,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.
Dag Brecht,
Indien je dezelfde login gebruikt voor de app als voor het forum, staat deze nog niet gekoppeld aan je vaste producten. Van zodra je dit koppelt, zal je die melding niet meer hebben.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Indien je een andere login gebruikt waar je tv abonnement aan gekoppeld is, kan je de login dan via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Kim
Indien je dezelfde login gebruikt voor de app als voor het forum, staat deze nog niet gekoppeld aan je vaste producten. Van zodra je dit koppelt, zal je die melding niet meer hebben.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Indien je een andere login gebruikt waar je tv abonnement aan gekoppeld is, kan je de login dan via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan kijk ik het na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Kim
Goedenavond,
Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.
Ik ben bij beide apps met dezelfde login ingelogd.
Waar ligt het probleem?
Alvast bedankt,
Hans
Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.
Ik ben bij beide apps met dezelfde login ingelogd.
Waar ligt het probleem?
Alvast bedankt,
Hans
Hans, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Goedenavond.
Heb net hetzelfde probleem. Heb net de app proximus tv geïnstalleerd en zegt oeps er ging iets verkeerd. Wie kan er helpen?
Heb net hetzelfde probleem. Heb net de app proximus tv geïnstalleerd en zegt oeps er ging iets verkeerd. Wie kan er helpen?
Ter info: normaal gezien zal er pas maandag iemand van het proximus team hier op het forum terug langs komen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.