Skip to main content
Antwoord

Probleem met Proximus TV app

  • July 7, 2018
  • 7 reacties
  • 649 Bekeken

Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.

Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Waar kan dit aan liggen?

Groeten

Beste antwoord door Brechtv

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • July 7, 2018
toch niet toevallig de zelfde reden/oplossing als hier
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-44966/index1.html#post610557

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 7, 2018
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben via beide apps met dezelfde login ingelogd. Bij mijn MyProximus logt hij wel automatisch in.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 7, 2018
Dag Brecht,

Indien je dezelfde login gebruikt voor de app als voor het forum, staat deze nog niet gekoppeld aan je vaste producten. Van zodra je dit koppelt, zal je die melding niet meer hebben.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Indien je een andere login gebruikt waar je tv abonnement aan gekoppeld is, kan je de login dan via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • July 13, 2018
Goedenavond,
Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”.
Ik ben bij beide apps met dezelfde login ingelogd.

Waar ligt het probleem?
Alvast bedankt,
Hans

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 13, 2018
Hans, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • July 14, 2018
Goedenavond.

Heb net hetzelfde probleem. Heb net de app proximus tv geïnstalleerd en zegt oeps er ging iets verkeerd. Wie kan er helpen?

Martin
  • July 14, 2018
Ter info: normaal gezien zal er pas maandag iemand van het proximus team hier op het forum terug langs komen.