Beste,
Normaalgezien krijg ik mijn factuur via e-mail opgestuurd. Recent ben ik van werk veranderd en krijg ik plots de facturen per post (waarvan één nog naar een oud adres).
Als ik op de website https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html druk op 'verander uw verzendmethode', vindt hij de pagina niet terug.
Hoe krijg ik terug de facturen toegezonden per e-mail?
Ik heb voor de account voor mijn gsm een ander e-mailadres moeten gebruiken omdat dit al in gebruik was voor mijn privé-account voor internet en TV. Kan ik de facturen voor mijn gsm toch opgestuurd krijgen naar dit e-mailadres?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Dorien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

