Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik verbruik slechts 4 gb per maand maar betaal voor veel meer. Ik zou het fijn vinden moest ik zelf een pack kunnen samenstellen waar ook kan ingetekend worden op lager verbruik zonder aan kwaliteitsverlies in te boeten. bv. je tekent voor een pack van 10gb, telefoon, aantal tv zenders, aantal gb op de smartphone, norton...
Beste, Binnenkort ben ik van plan om een gps tracker aan te kopen. Nu moet ik wel zeggen dat deze gps tracker alleen maar werkt als de simkaart gprs of 2g ondersteund maar nu ben ik niet zeker of deze nog te verkrijgen zijn. kan iemand mij hiermee helpen? mvg
RECENT, klanten enquete ingevuld via telefoon gesprek ingevuld,en goede scores gegeven. Heb er al dik spijt van. Ik ben recent overgeschakeld naar Proximus met het familus pakket en mochten we een packet kiezen voor 4 maanden. Wij hebben dus gekozen voor netflix. Momenteel heb ik een account aangemaakt en bij het kiezen 'proximus factuur' als betaalmogelijkheid, krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode." Weekje geleden met proximus gebeld en gingen dit recht zetten bij de technische dienst. 3 Dagen later, nog steeds geen toegang tot. Even met netflix contact opgenomen en zo konden we uit maken dat ik geen verbinding kon maken met de servers. FOUTCODE NW-4-8. DIT zou bij proximus geregeld kunnen worden. Van de 4maand 'promopack' kunnen we al 2 weken geen gebruik maken. .. ZELF AL UITGEVOERD: Coockies verwijdert, MODEM EN DECODER GERESET! Wanneer word dit einde
Vorige en deze maand staat er op My Proximus '! Verbuik buiten bundel'. Ik bel zelden met mijn smartphone. Vb: Deze maand (1/11 tot 24/11) heb ik 1 min. van de 120 min. verbruikt; 7,84MB van 1,50GB + TVapp OMB van 1GB
Beste, Vorige dinsdag ben ik op enkele uren tijd van nagenoeg geen data verbruik naar 600Mb verbruik boven mijn bundel gegaan, dat betekent 60€ extra boven mijn abonnement. In mijn abonnement zit 2Gb mobiele data inbegrepen, en mijn gemiddelde maandelijkse verbruik van de voorbije 2 jaar bedraagt tussen de 400 en de 600Mb. Ik ga heel bewust om met 4G, en dinsdag was 4G niet geactiveerd, terwijl er toch berichten bleven komen dat ik extra data aan het consumeren was aan een ongezien tempo. Aangezien ik op cursus was, heb ik die berichten pas gelezen nadat mijn mobiele data al geblokkeerd was. Mijn mobiele data verbruik voor deze maand, zoals aangegeven op mijn smartphone, is nog geen 100Mb. Berichten van Proximus: 7:04: er rest nog 321Mb in mijn bundel 9:14: mobiele data van 2Gb is opgebruikt 9:32: gesurft voor 10€ extra 10:00: gesurft voor 25€ extra 10:13: gesurft voor 48€ extra 10:20: gesurft voor 60€ extra; mobiele data geblokkeerd Aangezien ik geen 4G gebruikte op dat m
Op vrijdag 14/12/2018 heb ik via de webshop van proximus en smartphone huawei mate 20 besteld + abonnement mobilus l en 99€ betaald met ordernummer R4WEBSHOP002376076 nu koos ik levering op zaterdag 15/12 nu heb ik gelezen dat het 3dagen kan duren voor levering van smartphone + abonnement ,nu wou ik graag weten wanneer hij geleverd gaat worden want buiten de order mail en nr overdracht contract mail heb ik nog geen andere mails ontvangen van proximus . Grtz andy
Ik ben reeds jaren proximus klant en had daarbij ook een proximus premium account waarop een groot aantal punten stond en elke maand aangroeide. Plots is alles verdwenen. Geen premium account meer, geen punten meer. Zonder enige communicatie. Is dit een normale werkwijze ? Zijn er nog mensen met deze ervaring? Ik belde hiervoor geruime tijd terug zonder enig gevolg. Via mail is het onmogelijk om hier een vraag over te stellen. Ik krijg gewoon een standaard antwoord dat ik geen premium account meer kan openen. Oplossingen ?
Ik gebruik een PC met windows 10 pro en het beeld loop frequent vast. Ik heb dit enkel met proximus app , want netflix en prime werken prima.. Graag wat raad / Hulp aub?
Als ik op mijn PC naar proximus TV kijk, bevriest het beeld steeds. Ik krijg nochthans genoeg signaal binnen. Zowel met Edge, firefox en chrome heb ik het probleem. Hoe los ik dit op? Vriendelijke groeten, Paul_050
Heb al eerder een oplossing gevraagd via het forum + mail gestuurd maar nog steeds niet opgelost. Ik krijg volgende melding te zien als ik beheerder wil worden : "Gelieve het Proximus-klantnummer in te vullen van de gsm-nummer(s) die u reeds beheert met deze MyProximus-account" Als ik mijn oud klantnummer dan invul krijg ik melding dat het nummer niet gekend is. Het probleem is begonnen toen ik smartphone heb gekocht met abonnement (met behoud van gsmnummer). Ik heb toen nieuw klantnummer gekregen. Ik wil graag mijn verbruik + facturen raadplegen. Graag oplossing aub.
Van 16 november bezig om mijn korting via werkgever te krijgen ==> nog steeds niet in orde Ik wil nu een Iphone bestellen bij mobiel abonnement ==> niet mogelijk volgens winkels en aan de telefoon zeggen ze dat eerst alles in orde moet gezet worden. Ondertussen al een 20-tal telefoons verder en nog niet in orde. Ik denk dat ik mijn volgende rekening niet ga betalen en, kijken of ze bij bv orange geen betere service leveren... Of misschien TV-Vlaanderen Op een bepaald moment een operator aan de andere kant van de lijn die het Nederlands niet machtig was. Kloteboel
Dus na 9 dagen geen antwoord op mijn vraag wordt mijn topic hier op het forum verwijderd .... Nog een keer proberen misschien ... hoe bereik ik de sysadmins met kennis van de servers via mail/telefoon/brief/fax/postduif ....... Ik heb een probleem met jullie mailserver die geen mails aanvaardt van een server met adres 94.176.234.37 zonder aanwijsbare reden. De MX,PTR, spf,dkim,dmarc etc... staan allemaal correct, de server staat niet op blacklists en getest met mxtool en andere mailservices. Kunnen jullie dit AUB laten nakijken door een sysadmin met kennis van de servers? mvg Joan
Op 5/9/2018 ruilde ik m'n bizz club punten in voor 2 x 10€ bij Decathlon. In de overtuiging dat deze bonnen tot eind dit jaar geldig waren, hing ik ze op aan ons prikbord. Zaterdag aanstaande zouden we inkopen doen voor de kerstcadeau's voor onze kinderen, en daar zouden de 2 waardebonnen hun dienst bewijzen! Groot was de ontgoocheling te moeten vast stellen dat deze op 4/12/2018 vervallen zijn! Help! Proximus! Kunnen jullie deze éénmalig verlengen aub? Dit zou ons - én de kinderen - heel gelukkig maken! Alvast bedankt! Wim.
Ik heb op mijn Bizz Account een 10-tal oude Skynet emailadressen gekoppeld staan. Sinds de aanpassing van Skynet webmail naar Proximus webmail, is het niet meer mogelijk email-aliassen te beheren vanuit de mailbox zelf. Blijkbaar moet dit nu via MyProximus. Daar echter, is het onmogelijk om die Skynet adressen (die nu allemaal een 'PMxxxx@proximus.be' alias hebben bijgekregen) te beheren. Ze staan wel in de lijst, maar de link aliasbeheer 404'd (deze pagina bestaat niet meer). De enige hulp die ik tot nog toe krijg is "ga naar my proximus" ... of nog beter "log in op my proximus voor het desbetreffende emailadres" wat nogal moeilijk is gezien ze allemaal hetzelfde klantnummer hebben ! Als iemand een andere manier weet om er terug aan te kunnen zonder dat ik moet overstappen naar een externe exchange server.....
Hallo, Sinds vrijdag zijn we Proximus...opnames ingesteld op decoder waar we meest kijken (living) en 2de in de slaapkamer. Volgens de uitleg zou je alle opnames moeten kunnen bekijken op de 2 decoders maar dat lukt niet. Ik zie de opnames enkel in de living staan en niet in de slaapkamer. Doe ik iets verkeerd? of moet er nog iets ingesteld worden? We veronderstellen dat de technieker alles installeert.
Transporteur van DynaLogic komt stipt op tijd zoals beschreven in de track & trace. Komt netjes tot voor de deur gereden maar BELT NIET AAN. Ik haast me mn jas aan, ga naar beneden (woon op 1ste verdieping) en hij rijdt gewoon door en laat een bericht na op de website van DynaLogic dat ik afwezig was. Heb onmiddelijk DynaLogic gebeld maar vertelden me dat ze de transporteur niet meer konden terugroepen, het zou dus morgen moeten lukken... Eveneens online een klacht ingediend. Intussen ben ik wel de cashback of cadeau (twv € 300 à € 400) van Samsung mislopen!!! Bedankt DynaLogic, ik zal jullie indachtig zijn in de toekomst!
Op donderdag 13/12 heb ik een IPhone xr 128 GB besteld tezamen met een Mobilus M pakket. Aangezien ik wat vragen had over de overdracht van mijn gsm nummer en de facturatie naar mijn vennootschap toe heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Proximus. Tot daar liep alles vlot. Levering zou vrijdag 14/12 gebeuren, maar die ochtend kreeg ik een bericht van Proximus dat wegens het enorme succes van hun actie, er vertraging in de levering zit. Vrijdag avond bel ik naar Proximus om de stand van zaken te weten, maar de medewerker kon me enkel zeggen dat ik geduld moet hebben. Die vrijdag had ik al een case besteld bij Coolblue om de IPhone te beschermen. Zaterdag werd de case van Coolblue correct geleverd op het afhaalpunt dat ik gevraagd had. Nu had ik al wel een case, maar nog geen gsm! Maandag ochtend opnieuw een kwartier met een wedewerker van Proximus aan de lijn gehangen en na veel zuchten en typen moest de dame ook toegeven dat ze niets kan doen. Ondertussen zijn we 18
Wou een upgrade doen, terwijl ingelogd te zijn als bestaande klant, maar dat werkt niet eens..... er werd zelfs een activatiekost van 59 euro gevraagd. Kunnen de webmasters dit niet verhelpen ?
Heb al sinds vorige week woensdag een nieuw simkaartje maar het werkt nog steeds niet (alleen noodoproepen)? Heb al verschillende keren gemaild maar het helpt precies niet? overgestapt van orange naar proximus maar blijkbaar was dat een grote vergissing??
Ik zou graag wéten aan hoeveel punten ik nu zit maar bij de proximus app kan ik ze niet vinden als ik kijk bij meer kan ik enkel beheerder worden ?
Sinds iets meer dan een week, kan ik nog TV kijken op mijn PC gedurende 3 à 15 minuten en dan moet ik opnieuw opstarten. Hets scherm bevriesd en als ik op het pijltje druk om verder te spelen gebeurt er ofwel niets , ofwel krijg ik de laatstse afgespeeld beelden opnieuw en bevriesd het scherm op opnieuw op dezelde plek. Reeds 5 maal contact gehad met de helpdesk maar steeds dezelfde reactie : dat moet ik aan mijn expert vragen. Modem herstart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , niets helpt. Mijn zoon heeft de app op zijn PC geïnstalleerd en hetzelfde probleem. Dit lijkt meer een server probleem dan een hardware probleem. Ik zou wel graag mijn app terug kunnen gebruiken (gedurende 2 jaren verliep dat probleemloos).
Ik kan perfect mijn proximus factuur (tv-internet-telefoon) downloaden en openen in pdf. Terwijl ik de factuur probeer te downloaden van de gsm krijg ik steeds een foutmelding "Mislukt-Onvoldoende rechten"... Wat kan er aan verholpen worden?
Hallo, Is het mogelijk om te zien welke apparaten wanneer en of hoeveel internet verbruikt heeft? Ik dacht dat mijn vader dit vroeger kon zien maar ik vind dit niet terug
Ik ben telenet klant en heb een Tuttimus abonnement aangevraagd, ik kreeg een bevstiging en moet die bevestigen via de link op de mail ' bestelling bevestigen van mijn aanvraag ' Vanaf het begin krijg ik een foutmelding : ' bestelling fout ' nu meer dan een week geleden , al 3 x naar klantendient gebeld en mijn probleem uitgelegd ( via storingen want een ander keuzeoptie bestaat hier niet voor ???? ) Ze gingen me terugbellen. Nee dus , vandaag derde keer gerpobeerd , weer alles moeten uitleggen , gingen me direct terugbellen . Niets meer gehoord !!!!! Ik denk dat ik bij TELENET blijf , AMATEURS !!! Een heel erg ontevreden klant nr 481507009 .
Proximus gaan jullie nog antwoorden! Naar de Klantendienst bellen is overbodig daar gooien ze de telefoon dicht als ik hen contacteer hierover. Is te complex blijkbaar om het na te kijken en in orde te brengen. ➡️Proximus mag ik jullie bedanken voor de service. Gisteren (13 december 2018) heeft de technieker meer dan 4 uur bezig geweest om mijn verhuis aansluiting in orde te krijgen . Dit dankzij een onbekwaam iemand die de aanvraag volledig verkeerd had ingevoerd in het order voor de technieker. Het was geen nieuwe installatie, het was een verhuis van de diensten. Afsluiting van een tijdelijk abonnement op het nieuwe adres. Een geluk dat de geweldige , geduldige technieker bereid was om alles in orde te brengen omdat ik alle nodige documenten had . Had me al op voorhand ingedekt uit ervaring in het verleden met Proximus. En dat is nog niet alles. Ik heb alvorens dit hier te posten , via de Klantendienst contact opgenomen , daar vielen ze uit de lucht en wilden ze een lasser sturen I V
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.