Ik heb op mijn Bizz Account een 10-tal oude Skynet emailadressen gekoppeld staan.
Sinds de aanpassing van Skynet webmail naar Proximus webmail, is het niet meer mogelijk email-aliassen te beheren vanuit de mailbox zelf.
Blijkbaar moet dit nu via MyProximus. Daar echter, is het onmogelijk om die Skynet adressen (die nu allemaal een 'PMxxxx@proximus.be' alias hebben bijgekregen) te beheren. Ze staan wel in de lijst, maar de link aliasbeheer 404'd (deze pagina bestaat niet meer).
De enige hulp die ik tot nog toe krijg is "ga naar my proximus" ... of nog beter "log in op my proximus voor het desbetreffende emailadres" wat nogal moeilijk is gezien ze allemaal hetzelfde klantnummer hebben !
Als iemand een andere manier weet om er terug aan te kunnen zonder dat ik moet overstappen naar een externe exchange server.....
Bladzijde 1 / 1
Dag Tom, gezien je een professionele klant bent kan ik je niet helpen via deze weg. Je neemt best contact op met onze collega's van de prof market op 080022200. MVG, Wim
Hallo Tom,
Heb je resultaat gehad voor die alias problemen bij de support?
Ik heb een account met 3 aliassen en die had ik graag gesplitst gezien in drie mailboxen.
Heb je resultaat gehad voor die alias problemen bij de support?
Ik heb een account met 3 aliassen en die had ik graag gesplitst gezien in drie mailboxen.
Ter info: dan kun je dit door je alias te schrappen en direct in je nieuwe mailbox deze alias terug gebruiken als mailadres (direct omdat je beste niet lang wacht om het risico niet te lopen dat iemand anders je alias mail adres gebruikt in de tijd dat je die schrapt en opnieuw koppelt aan je andere mailbox)
Thanks Martin, alleen zie ik geen mogelijkheid meer om de aliasses te bewerken, laat staan een nieuw skynet adres te creëren. Ik denk dat dit enkel door de mailadmins bij Proximus kan gebeuren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.