Ik ben telenet klant en heb een Tuttimus abonnement aangevraagd, ik kreeg een bevstiging en moet die bevestigen via de link op de mail ' bestelling bevestigen van mijn aanvraag ' Vanaf het begin krijg ik een foutmelding : ' bestelling fout '
nu meer dan een week geleden , al 3 x naar klantendient gebeld en mijn probleem uitgelegd ( via storingen want een ander keuzeoptie bestaat hier niet voor ???? )
Ze gingen me terugbellen. Nee dus , vandaag derde keer gerpobeerd , weer alles moeten uitleggen , gingen me direct terugbellen . Niets meer gehoord !!!!!
Ik denk dat ik bij TELENET blijf , AMATEURS !!!
Een heel erg ontevreden klant nr 481507009 .
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens via twitter aan @proximus. Mijn laatste 2 problemen zo opgelost. Ze bellen je zelf op. Vandaag nog voorgehad. Altijd zeer correcte behandeling.
Of stuur een privébericht aan het Het Proximus Team
Of stuur een privébericht aan het Het Proximus Team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.