Beste,
Vorige dinsdag ben ik op enkele uren tijd van nagenoeg geen data verbruik naar 600Mb verbruik boven mijn bundel gegaan, dat betekent 60€ extra boven mijn abonnement. In mijn abonnement zit 2Gb mobiele data inbegrepen, en mijn gemiddelde maandelijkse verbruik van de voorbije 2 jaar bedraagt tussen de 400 en de 600Mb.
Ik ga heel bewust om met 4G, en dinsdag was 4G niet geactiveerd, terwijl er toch berichten bleven komen dat ik extra data aan het consumeren was aan een ongezien tempo. Aangezien ik op cursus was, heb ik die berichten pas gelezen nadat mijn mobiele data al geblokkeerd was.
Mijn mobiele data verbruik voor deze maand, zoals aangegeven op mijn smartphone, is nog geen 100Mb.
Berichten van Proximus:
7:04: er rest nog 321Mb in mijn bundel
9:14: mobiele data van 2Gb is opgebruikt
9:32: gesurft voor 10€ extra
10:00: gesurft voor 25€ extra
10:13: gesurft voor 48€ extra
10:20: gesurft voor 60€ extra; mobiele data geblokkeerd
Aangezien ik geen 4G gebruikte op dat moment, en aan de snelheid waarmee de data opgebruikt werd, moet er hier een fout zijn waarvoor ik graag een verklaring krijg.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.