Antwoord
Netflix - geen mogelijkheid om te betalen via factuur
RECENT, klanten enquete ingevuld via telefoon gesprek ingevuld,en goede scores gegeven. Heb er al dik spijt van.
Ik ben recent overgeschakeld naar Proximus met het familus pakket en mochten we een packet kiezen voor 4 maanden. Wij hebben dus gekozen voor netflix.
Momenteel heb ik een account aangemaakt en bij het kiezen 'proximus factuur' als betaalmogelijkheid, krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."
Weekje geleden met proximus gebeld en gingen dit recht zetten bij de technische dienst. 3 Dagen later, nog steeds geen toegang tot.
Even met netflix contact opgenomen en zo konden we uit maken dat ik geen verbinding kon maken met de servers. FOUTCODE NW-4-8. DIT zou bij proximus geregeld kunnen worden. Van de 4maand 'promopack' kunnen we al 2 weken geen gebruik maken. ..
ZELF AL UITGEVOERD: Coockies verwijdert, MODEM EN DECODER GERESET!
Wanneer word dit eindelijk rechtgezet?
ps: dit word dan toch verlengt met 2 weken veronderstel ik?
Ik ben recent overgeschakeld naar Proximus met het familus pakket en mochten we een packet kiezen voor 4 maanden. Wij hebben dus gekozen voor netflix.
Momenteel heb ik een account aangemaakt en bij het kiezen 'proximus factuur' als betaalmogelijkheid, krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."
Weekje geleden met proximus gebeld en gingen dit recht zetten bij de technische dienst. 3 Dagen later, nog steeds geen toegang tot.
Even met netflix contact opgenomen en zo konden we uit maken dat ik geen verbinding kon maken met de servers. FOUTCODE NW-4-8. DIT zou bij proximus geregeld kunnen worden. Van de 4maand 'promopack' kunnen we al 2 weken geen gebruik maken. ..
ZELF AL UITGEVOERD: Coockies verwijdert, MODEM EN DECODER GERESET!
Wanneer word dit eindelijk rechtgezet?
ps: dit word dan toch verlengt met 2 weken veronderstel ik?
Beste antwoord door tina.b
Beste,
momenteel zie ik de optie voor Netflix toegevoegd onder je producten ? Ik maak een dossier op ivm de promocode.
groeten,
Tina
momenteel zie ik de optie voor Netflix toegevoegd onder je producten ? Ik maak een dossier op ivm de promocode.
groeten,
Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


