Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
de franstalig versie van de entertaiment channel 20 zenders voor 9.95€ de nerderlands talig versie van entertaiment channel 16 zenders voor 9.95€ wanneer komt er niew zenders ???
Beste, na het meermaals opnieuw proberen van het installeren van de app, lukt dit nog steeds niet. Ik krijg ook steeds de melding oeps er is een probleem, probeer opnieuw. Ik heb ook ondertussen contact opgenomen met de helpdesk, maar ook daar zeggen ze dat er geen probleem is, dat ik de app moet verwijderen en opnieuw installeren. Wie kan mij hierbij helpen?
Hallo, Mijn app werkt niet. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook tips van dit forum. ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon herstart, opnieuw geinstalleerd met 4G, kortom, ik wordt zot van die melding "oeps, er ging iets verkeerd" Wie kan me helpen?
Zins enkele dagen geefd het toestel"onbekend"aan bij de opgeroepende
klantendienst is hopeloos na 1 uur aan de lijn te hangen op zaterdag middag heb ik het opgeven . ben dan naar een proximus center geweest die moesten ook gaan bellen omdat ze zelf niets kunnen doen, na 10 minuten iemand aan de lijn gekregen de persoon gaf toe dat er een fout was gebeurt maar kon nietsdoen !!!! 2maand ook al geweest en nu weer dezelfde shit belt u dinsdag eens terug zei hij ????? zelfde test bij orange binnen 2 minuten iemand aan de lijn, geen druk van 1 tot 9 maar tot 4!!!
Is er al geweten wanneer de casting optie terug aanwezig zal zijn voor Chrome Cast (Google Cast)? In de versie 40201 (4.2.0) is er nog steeds geen casticoon beschikbaar. Als dit al ter sprake kwam hier, heb ik dat gemist waarvoor dan mijn excuses.
We hebben sinds 7 juli geen internetverbinding. Een technicus is dezelfde dag komen vaststellen dat de oorzaak aan de kabel zelf ligt (blikseminslag) en liet weten dat Proximus zou moeten graven en dat een andere ploeg hiervoor een afspraak zou maken. Afspraak via SMS ontvangen – 11 dagen later voor 18 juli. Niet mogelijk verdere info te krijgen want het Proximus IVR-systeem maakt het ONMOGELIJK om iemand te spreken eens er een afspraak in het systeem staat. In de Proximus winkel zeiden ze dat de plannen bij de gemeente werden opgevraagd en inderdaad, ze moesten graven. Verder kon de medewerker niets vertellen. Op 18 juli staat er een technicus in zijn eentje met een meettoestel en, inderdaad, stelde nog eens vast wat de vorige ook al had vastgesteld maar deze keer dat de oorzaak 654m van het huis verwijderd was. Weer hetzelfde verhaal: er moest een graafmachine komen en het zou voor dezelfde dag of de dag erop zijn. Hij zou me bellen enzovoort. Dikke LARIE. I
na 2 dagen kan ik nog steeds geen extra volume aanvragen. ik verbruik nu redelijk wat en zou dit graag zelf kunnen bijvragen maar lukt me niet. kan dit nog eens manueel gedaan worden en indien het lukt, het probleem oplossen met mijn profiel zodat ik dit zelf kan doen?
Hallo, Gisteren werd bij ons op de firma een glasvezel aansluiting geplaatst, dus een witte modem en een zwarte router (one512). Een laptop aansluiten via een netwerk kabel op de router werkt zonder probleem (krijgt ip 192.168.1.277) en de speedtest geeft 463 mbit down en 93 mbit up (met boost optie). Werkt prima dus. Onze firma gebruikt een Unify Security Gateway (USG) als router tussen het interne LAN netwerk en het WAN (proximus) netwerk. De WAN poort van de USG zouden we dus inpluggen op de one512 proximus router. Het probleem is echter dat we aan LAN kant hetzelfde subnet 192.168.1.x/24 gebruiken als de proximus router/modem, waardoor de USG router niet kan werken wegens IP overlap. Helaas kan ik aan LAN kant geen ander subnet configureren (veel devices met fixed ip), dus zou de glasvezel modem/router moeten aangepast worden om bijvoorbeeld 192.168.0.x/24 op te zetten. Inloggen op de beheerpagina van de zwarte router (one512) laat me enkel de WiFi parameters configureren,
Krijg telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." De Proximus tv applicatie staat wel tussen 'Mijn producten', maar tv kijken op de laptop werkt dus niet. Op de gsm werkt trouwens ook niet. Krijg daar telkens na het inloggen de melding "Oeps, er ging iets verkeerd".
Beste, Ik heb voor er nog een product internet, tv en vaste telefonie geinstalleerd heb en voor er een technieker kwam of zelfs er een afspraak werd gemaakt alles geannuleerd. Toch zie ik nu op mijn factuur dat er 59 euro annulatiekosten worden aangerekend.Daarnast worden ook proximus TV applicatie aangerekend wat ook alweer niet kan want ik had daar nog geen toegang tot. Het enigste correcte aan mijn factuur is het mobiele abbonement. Wat zijn de oplossing voor dit probleem? Moet ik deze betalen? Kunnen jullie deze terugbetalen? Moet ik om deze 59 euro annulatie kwijt te schelden toch inschrijven voor een abbonement internet tv en telefonie(familus)? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Timothy
Wow heeft dit probleem nogal voorgehad, slechts 200 mb meeverbruikt bovenop de 1,5 gig gratis en ze rekenen 22 euro extra aan is duurder dan mijn maandabonnement en extra optie 500mb extra. MY proximus zegt dat ik 1,5 eur moet bijbetalen, toch slaagt proximus erin 22 eur extra aan te rekenen
Heeft Proximus plannen om RCS te ondersteunen?
Goedemorgen , 12/07 toestel besteld met abo Normaal 13/07 geleverd naar de winkel geweest daar konden ze niets doen aangezien het online was . Klantendienst gebeld nr gekregen daar naar gebeld die zijden terug klantendienst bellen die zijden dan probeer de chat op de chat verwezen ze mij nu naar hier .
hallo proxmimus, waarom kan het basisaanbod voor televisiezenders niet heetzelfde zijn als bij telenet? Er wordt gestoeft met het feit dat je "meer zenders" krijgt dan telenet in zijn basisaanbod, maar er wordt niet bijverteld welke zenders je niet als basis bij proximus hebt in vergelijking met telenet. Met als gevolg dat je verplicht bent om 10euro per maand aan een channel-pack extra te betalen wil je het "basisaanbod" van telenet ontvangen... vb. geen foxtv bij basisPX wel bij telenet. wil je foxtv erbij? dan moet je het hele entertainmentchannelNL erbijnemen voor 9.95€.
Ik heb deze voormiddag een abonnement Mobilus S aangemaakt via de webshop van Proximus. Wanneer wordt dit geactiveerd?
Kunnen we een afbetalings plan krijgen voor deze factuur
Gisteren werd hier alles in orde gebracht voor proximustv. Maar het lukt me niet om in te loggen op de app. Ik heb deze reeds enkele keren opnieuw geïnstalleerd, mijn smartphone heropgestart, maar ik krijg steeds hetzelfde scherm “oeps, er ging iets mis” Toen ik gisteren de helpdesk belde kreeg ik als antwoord dat het tot 48 u kan duren vooraleer ik toegang krijg. Klopt dit ? Graag een oplossing Mvg, Ilse
Beste, ik zou graag mijn eigen game server op het internet zetten. Voor deze luister ik lokaal op poort 54000 naar binnenkomende UDP-connecties. Op het lan reageert de server. Nu wil ik die ook op het internet zetten, en heb begrepen dat je hiervoor een port forwarder moet instellen op je modem. Ik heb hiervoor om te testen een webserver opgezet, die luistert naar tcp-poort 80, maar dit blijkt niet te werken. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb ook de poorten 80, 443 etc open gezet via myProximus want die staan standaard dicht. Wat kan ik nog meer proberen? Dank bij voorbaat.
stream werkt niet !!!
Heb vorige week een bestelling gedaan van een smartphone. Volgens de bevestiging zou deze gisteren geleverd zijn geworden. Vandaag gebeld met de servicedesk met de vraag waar deze blijft. Dame (een zekere Sabine, als ik mij goed herinner) zegt dat ze dat niet kan(/wil) nakijken. "menier, die ligt nog in ons magazijn en u moet maar wachten tot wij die opsturen". Jamaar, hij zou gisteren geleverd zijn geweest, ik heb hier de hele dag op bureau zitten wachten. "menier, ik zeg u dat u gewoon moet wachten tot wij die laten vertrekken". Kan u dan nakijken waar die vast zit of waar er een probleem is. "menier, u moet gewoon wachten. Ik heb u dat al 4 keer gezegd" Kan u dan iemand doorschakelen die wel kan zeggen waar de bestelling zit? "menier, ik zeg u nogmaals dat u gewoon moet wachten. Wij sturen een tracking code als die hier vertrekt." Mevrouw, toon eens een beetje klantvriendelijkheid en kijk gewoon eens na waar mijn smartphone blijft, die ik gisteren al had moeten hebben. "
Ik vind het jammer dat ik hier eveneens mijn beklag moet doen. Ik had dit liever discreet opgelost met Proximus zelf, maar ik krijg geen reactie meer. Op 29/05/2018 deed ik volgende bestelling: Minimus Pack met 2 Nokia 2 Black smartphones. Ik was reeds klant bij Proximus met een Tuttimus Pack, maar de webshop ging hier rekening mee houden, dat stond er toch te lezen. De smartphones zelf zouden al op 30/05/2018 worden verstuurd naar postpunt. Ik zou per sms worden verwittigd als de smartphones klaar liggen ter afhaling. Ik kreeg eveneens orderbevestiging per mail binnen, dus alles leek oké. Op 30/05/2018 geen sms ontvangen. Dat kan gebeuren, ik wacht nog even. Op zaterdag 02/06/2018 gebeld naar klantendienst (0800 22 800). Daar zei men mij contact op te nemen met de webshop op nummer 0800 99 974. Dit kan echter van maandag tot vrijdag tijdens kantooruren. Maandag 04/06/2018 gebeld naar webshop. Daar konden ze mijn bestelling niet zien staan, en verwezen ze mij opnieuw door naar klantend
Proximus service ? Super ...... had ik gedacht ! Op 6 juni bestelde ik een Iphone 7 via de website van Proximus . Na tot op vandaag 12 keer te hebben gebeld met de klantendienst , 12 verschillende beloftes te hebben gekregen , een bezoek te hebben gebracht in een Proximus winkel tot op heden GEEN Iphone 7 ontvangen ! Ondertussen reeds een klacht ingediend bij de telecom ombudsdienst ! Proximus ..... super goed bezig ! Nog een beetje geduld en ik verhuis met AL mijn Proximus producten naar de concurrentie ! Zijn er nog mensen met dit probleem ? Klacht indienen zou ik zeggen !
Hallo Ik heb een probleem. Ik snap dat we over ons maxi internet limiet zijn gegaan (750gb). zie foto 1 maar ik wil 150 gb bij bestellen wat kan met maxi. zie foto 2 Als ik op bestellen klik kom ik op een pagina dat niets laad begalve ''Duid aan voor welke internetverbinding u een extra volume wilt toevoegen''. zie foto 3 alvast bedankt
op battibouw contract getekend met belofte : gratis instalatie, 1 jaar aan 49€ en 10% extra korting door kbc. nationaal bellen dus 24 op 24h , prive nummer en kids pak. staat zwart op wit. en wat krijgen we : een aansluitkost 133€ na bellen inorde gebracht. de factuur erop 77€. na bellen krediet gekregen. en belofte dat het de maand nadien inorde zal zijn...pff niet dus telkens een factuur van 77€!!! en die korting van 10% nooit gekregen PUUR BEDROG!!!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.