Proximus service ? Super ...... had ik gedacht !
Op 6 juni bestelde ik een Iphone 7 via de website van Proximus .
Na tot op vandaag 12 keer te hebben gebeld met de klantendienst , 12 verschillende beloftes te hebben gekregen , een bezoek te hebben gebracht in een Proximus winkel tot op heden GEEN Iphone 7 ontvangen !
Ondertussen reeds een klacht ingediend bij de telecom ombudsdienst !
Proximus ..... super goed bezig !
Nog een beetje geduld en ik verhuis met AL mijn Proximus producten naar de concurrentie !
Zijn er nog mensen met dit probleem ? Klacht indienen zou ik zeggen !
Bladzijde 1 / 1
Hier hetzelfde aan de hand gehad. Op 15 mei iPhone besteld (zou dag nadien geleverd worden), en uiteindelijk 4 juni ontvangen. Ik was eerst bij andere operator, maar de omschakeling is pas sinds 16 juli (!!!!!!) in orde. Ook van kastje naar de muur gestuurd, niemand kon me helpen : klantendienst verschillende malen gebeld, webshopdienst gebeld, langsgeweest in Proximus winkel ,.... Geen service ! Uiteindelijk deze week nieuwe simkaart gekregen en nu pas in werking..... Was ik maar bij mijn oude operator gebleven 😞
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.