Goedemorgen ,
12/07 toestel besteld met abo
Normaal 13/07 geleverd naar de winkel geweest daar konden ze niets doen aangezien het online was .
Klantendienst gebeld nr gekregen daar naar gebeld die zijden terug klantendienst bellen die zijden dan probeer de chat op de chat verwezen ze mij nu naar hier .
Bladzijde 1 / 1
Beste Robin ,
ik heb op 20 juni een smartphone besteld en deze is momenteel nog steeds niet geleverd.
Nochtans staat er op de site "vandaag besteld morgen geleverd"
Het duurder abonnement + 100 euro betaling bij bestelling is wel reeds in voege bij mij.
Ben al van het kastje naar de muur gestuurd via allerlei diensten (bellen,chat,mail,...).persoonlijk vind ik dit een service die te wensen overlaat.
Wachten zeker?
Mvg. Kris Vonck
ik heb op 20 juni een smartphone besteld en deze is momenteel nog steeds niet geleverd.
Nochtans staat er op de site "vandaag besteld morgen geleverd"
Het duurder abonnement + 100 euro betaling bij bestelling is wel reeds in voege bij mij.
Ben al van het kastje naar de muur gestuurd via allerlei diensten (bellen,chat,mail,...).persoonlijk vind ik dit een service die te wensen overlaat.
Wachten zeker?
Mvg. Kris Vonck
Hallo, kan je ons via een privébericht het ordernummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo aziza heb u een privé bericht gestuurd maar nog geen antwoord mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.