Skip to main content
Antwoord

Om toegang te krijgen tot deze optie...

  • June 15, 2018
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Krijg telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." De Proximus tv applicatie staat wel tussen 'Mijn producten', maar tv kijken op de laptop werkt dus niet.
Op de gsm werkt trouwens ook niet. Krijg daar telkens na het inloggen de melding "Oeps, er ging iets verkeerd".

Beste antwoord door SamuelD

Marrtijn, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 16, 2018
Marrtijn, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 16, 2018
Ja, het werkt. Dank je wel.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 16, 2018
Graag gedaan!

  • Apprentice
  • July 19, 2018
Beste,

Ik zit met hetzelfde probleem, nl. Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.

Kan dit voor mij ook aangepast worden aub?

alvast bedankt!
mvg,
Luc

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 19, 2018
Luc, kan je via een privé bericht even je login van je MyProximus account doorsturen en je klantennummer? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • July 19, 2018
Beste Charlotte,

Heb je mijn privé bericht goed ontvangen?

grtz
Luc