Skip to main content
Krijg telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." De Proximus tv applicatie staat wel tussen 'Mijn producten', maar tv kijken op de laptop werkt dus niet.

Op de gsm werkt trouwens ook niet. Krijg daar telkens na het inloggen de melding "Oeps, er ging iets verkeerd".
Marrtijn, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken 😉
Ja, het werkt. Dank je wel.
Graag gedaan!
Beste,



Ik zit met hetzelfde probleem, nl. Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.



Kan dit voor mij ook aangepast worden aub?



alvast bedankt!

mvg,

Luc
Luc, kan je via een privé bericht even je login van je MyProximus account doorsturen en je klantennummer? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste Charlotte,



Heb je mijn privé bericht goed ontvangen?



grtz

Luc

Reageer