Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Geachte heer/mevrouw Ik heb al een tijdje een probleem met Netflix op mijn Proximus tv. Ik weet niet precies de naam van mijn decorder. Het probleem is dus als ik Netflix wil opstarten dat ik dan wel het Netflix logo zie, maar dan sluit het opeens terug af. Dan zit ik terug bij mijn programma's. Ik heb mijn decorden al herstart Hopelijk kan iemand mij van dienst zijn. Mvg
hoeveel bedraagt de minimum-contractduur voor gsm-abonnementen met mobiele data,zonder dat dit in kombinatie is met een prijsvoordeel bij aankoop van een smartfone? kan je een gsm-abonnement met mobiele data gebruiken voor zowel je smartfone,als je tablet? kan je met 1 abonnement dus in feite een sim-kaart voor je smartfone,en een sim-kaart voor je tablet krijgen?
Ik neem alles op wat ik wil zien. Dus is die harde schijf voor mij een goede oplossing om plaats te hebben. Serie neem ik op op korte termijn en als ze opgenomen zijn, zet ik ze op lange termijn, want als ik ze op korte termijn laat staan, dan is het doorspoelen nogal wispelturig. Films neem ik op "op lange termijn" zodat ze op de harde schijf worden gezet. Zoveel films kijk ik niet, dus ik neem wienig tot nooit 2 films op dezelfde dag en hetzelfde moment op. Toch heb ik dikwijls dat ik de film bij het programmeren niet op lange termijn kan zetten. Ik check dat altijd door opnieuw de opnameopties te bekijken en dan staan ze dikwijls heel leuk terug op 60 dagen. Nog een paar keer proberen en soms lukt het me, maar dikwijls niet. Ik kijk dan voor de zekerheid na of er toch niet ergens een opname klaar staat om op lange termijn te bewaren, maar dat is niet zo. Als ik dan na een tijdje terug ga kijken zijn ze soms toch nog op lange termijn geregistreerd, maar dikwijls ook niet. Ik program
Weet er iemand hoe ik n gekoppelde gsm de toegang tot mijn WiFi kan ontzeggen. Of Evy wifi inlogcode kan aanpassen. Mvg,
Hallo Mijn meter zou graag een tweede decoder aanvragen om mijn opa van TV te voorzien in de slaapkamer. Ze zit echter nog met een BBOX2 en maakt nog gebruik van 2 Belgacom PLC's met de 3 lichtjes. Mijn vraag: werken de oudere PLC samen met de nieuwere van Proximus of niet?
Nog een topic erbij met een slecht werkende Proximus TV app, net als de anderen hapert de app na enkele minuten. @Proximus, stop met de oorzaak te zoeken bij de klant als zijnde: Recente OIS? Laatste versie van de app?
beste, Telkens ik mij wil aanmelden op de Proximus app dan komt er een melding 'oeps, er ging iets verkeerd'. hoe komt dit? mvg, Shelley
Hallo Het lijkt erop dat ik ook een router probleem heb. Want ik kan een bepaalde game niet spelen 'Destiny 2'. Kan iemand mij verder helpen?
Ik heb een (heel) oude sim-kaart, kan ik deze vervangen zodat ze in m'n nieuwe gsm geraakt, of ben ik dan m'n belwaarde kwijt? Nu gebruik ik nog een handige baksteen, maar overweeg uiteindelijk toch om naar een slimme telefoon over te schakelen...
heb drie waardebonnen van mijn premium punten , nu al 2 dagen bezig om mijn bestelde artikelen te betalen met deze punten maar wil de codes niet aanvaarden , heb al gebeld naar de diensten van Proximus en kunnen mij niet helpen , weten niet wat het probleem is ! wil een usb stick + powerbank bestellen , staat in het winkelwagentje en ga dan naar afrekenen , vul bovenaan de code in en wil de code niet aanvaarden en trekt ook het bedrag van de bon niet af . Wie weet wat er fout is ?mvg
en nu ?
-Bij de overstap aangegeven om vast nummer te willen behouden: nog steeds niet in orde na bijna twee maanden en vele telefoontjes naar klantendienst. -enorme lag en happeringen bij oa voetbalzender ivm Telenet... -bij online overstap een gratis tv pakket beloofd: “ah nee mijnheer, er zijn nog mensen die dat dachten.. tis een korting van €2” Slechte communicatie dus... > echt geen leuke manier om zo over te stappen...
Ik heb problemen met de wifi verbinding en problemen met de het tv signaal. Dit zou komen door een dubbel IP adres maar ik kan dit zelf niet oplossen. Hoe heet de dienst waarbij je een afspraak kan maken voor een monteur aan huis die de problemen komt oplossen. Ik heb daar wel eens eerder gebruik van gemaakt en dat was volledig gratis.
Wanneer ik probeer in te loggen op PROXIMUS_FON (met mijn username en paswoord) krijg ik volgende melding : "An error has occurred. Please try again later"
Wij zijn onlangs verhuisd en al onze opnames zijn verdwenen. Hoe kan dit als je via een cloud werkt? Wij hebben onze zelfde modem en decoder behouden. Graag wat hulp om onze opnamen eventueel terug te kunnen krijgen?
Proximus claimt dat 90% van het netwerk over VDSL2 beschikt. Waarom beschikken wij dan niet eens over ADSL2? Het abo dat we betalen is nochtans even hoog als dat van VDSL2 inclusief TV. Wij betalen dus al vele jaren voor TV, terwijl we er geen gebruik kunnen van maken. Deze week een bestand van 1Gig upload gehad. >7 uur. Mail en alle internet verkeer uiteraard stil gezet. Dit was dan nog tijdens de nachtelijke uren. Woon ik ergens in 'the bush'? Verre van. Op 1100m van onze woning (51.043150, 4.695792 staat niet eens een huis maar het adres wordt wel herkend) is VDSL2 beschikbaar. Misschien zelfs nog dichter. Ik heb maar met de natte vinger een straat in de buurt genomen. Op 400m (51.054029, 4.677542) ligt er fiber in een zeer klein industriepark. Te zien op de fiber site van Proximus. België en vooral Belgacom/Proximus geraakt hopeloos achterop. In Nederland is fiber in de huiskamer al heel normaal. Alle nieuwe appartementen worden er mee uitgerust. In Lofer, een heel klein dorp
Een verhaaltje uit Absurdistan... Op 14 mei meld ik aan Proximus dat wij op 23 mei verhuizen en dat wij graag op of rond die datum de internet en TV service van het oude adres overgebracht zien. De vast telefoonlijnen -telkens 1 op elk adres- dienen ivm de alarmcentrale behouden te blijven. "Geen probleem", we krijgen een afspraak op 23 mei, ook schriftelijk bevestigd (e-mail+sms). Prima dienstverlening zou je denken... En toen begon de HORROR... Op 22 mei -jawel, daags voor de afgesproken installatie- krijg ik telefoon dat de afspraak niet kan doorgaan, want "dat is toch veel te snel en bovendien is er technisch "iets" niet in orde". Tegenpreutelen helpt niet, en dus wordt er een nieuwe afspraak belegd op 31 mei. Op 30 mei krijg ik plots telefoon dat de technieker onderweg is, of er soms iemand thuis is? Ik had een dag vrij genomen op 31 mei, maar what the heck, ik trommel mijn vrouw op want hoe sneller het geregeld is, hoe beter. Bij aankomst stelt de technieker vast dat er
Als we een opgenomen programma bekijken stopt soms het beeld, blijft een tijdje staan en dan kan je via de afstandsbediening niks doen, opeens gaat het terug naar het startscherm van de opnamen en kunnen we weer kijken maar dan vanaf het begin. We moeten doorspoelen tot voorbij het bewuste beeld of hij stopt opnieuw. Ik heb als 10 keer heropgestart maar het blijft duren. Soms gebeurt het ook als we een uitzending op pauze zetten en dan verder kijken.
Krijg de laatste tijd veel spammails in naam van skynet. Zeer vervelend en vrij professioneel in elkaar gestoken mails met links naar dubieuze websites. Voorbeeld van afzender Mijn.Skynet.be
waarom lukt het mij niet om tv te kijken op smartphone . ik voldoe aan alle vereisten. heb een proximus tv abonnement ben beheerder van myproximus kan inloggen op proximus en myproximus met dezelfde login , doch ik krijg telkens hetzelfde antwoord " deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv account". ik heb contact gehad met helpdesk van proximus ,maar de operator vondt het jammer dat ze niet kon helpen,daarmee moet je dan maar doen ,is hier iemand met de nodige kennis?
In maart hebben wij al eens te kampen gehad met ernstige lijnstoringen waardoor we bijna 2 weken zonder internet/TV/telefoon zaten. Onlangs staken de problemen wééral de kop op. Internet trager, proximus TV gestoord (elke minuut hapering van 1-2 sec). En zaterdagochtend was ineens alles weeral weg. Gebeld. Kreeg een dame aan de lijn die de lijn gecheckt heeft en me zei dat er een technieker langs moest komen. Afspraak was gisteren (14/05) in de nm. Ik ging er dus vanuit dat het probleem deze keer bij onze modem lag. Soit, iemand bleef thuis geduldig wachten... Niemand gezien, niemand gehoord. Ik heb om 16u45 proberen terug te bellen. Kreeg deze keer geen echt persoon aan de lijn, enkel de levensloze robotstem die me melde dat ik momenteel 'hinder' kan ondervinden met de proximus diensten (neen, ik ondervind geen HINDER, ik ondervind een TOTAAL GEBREK aan proximus diensten, wééral). Een oplossing is voorzien voor 18 mei 2018 om 16u!! Dus wéér een week zonder internet/
Ik krijg steeds de foutmelding dát we niet geconnecteerd zijn. Ik gebruik nochtans de login voor myproximus.
Dag mensen, ik heb mij een 2de camera aangekocht voor de zaak en nu wil ik dus met 2 camera's alles in de gaten houden. Maar ik kan er niet aan uit hoe deze te koppelen aan mijn bbox3 en ze dan via dyndns te bekijken. Mijn 2de camera geeft steeds eenzelfde ip adres aan dat ik niet kan wijzigen, Heel raar alles in mijn bbox3 is hetzelfde gebleven met doorverwijzing naar Dyndns en werkt met 1 camera perfect. Maar de 2de krijg ik er maar niet bij. Welke info hebben jullie nog nodig om mij te helpen?
Vroeger bij het afsluiten van de app Proximus TV kreeg je de melding, ben je zeker dat jevproximus tv wilt afsluiten (of iets in die zin.) Je moest dus effectief bevestigen dat Proximus tv om je tablet afgesloten was. Nu vinden we precies niet hoe je de app kan afsluiten, of krijg je nu geen melding meer? Hoe weten we dat de app. correct afgesloten is en niet meer zal verbruiken ?
mijn vaste telefoon, twist 250, ontvangt elke oproep als "verborgen nummer" terwijl mijn contacten in mijn telefoon staan en de oproeper niét anoniem belt.... proximus ging dit oplossen binnen het kwartier.... ondertussen halve dag verder en nog niets vernomen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.