waarom lukt het mij niet om tv te kijken op smartphone .
ik voldoe aan alle vereisten.
heb een proximus tv abonnement ben beheerder van myproximus kan inloggen op proximus en myproximus met dezelfde login , doch ik krijg telkens hetzelfde antwoord " deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv account".
ik heb contact gehad met helpdesk van proximus ,maar de operator vondt het jammer dat ze niet kon helpen,daarmee moet je dan maar doen ,is hier iemand met de nodige kennis?
Bladzijde 1 / 1
De tv app was niet helemaal geactiveerd op je lijn, ik heb dat nu voor je aangepast. Kan je nog eens proberen inloggen?
Bedankt KimB, voor de snelle reactie alles is in orde nu
toch jammer dat de myproximus medewerker mij gisterenavond geen oplossing kon geven ,en de verbinding verbrak met de woorden " dan kan ik je jammer genoeg niet helpen"
toch jammer dat de myproximus medewerker mij gisterenavond geen oplossing kon geven ,en de verbinding verbrak met de woorden " dan kan ik je jammer genoeg niet helpen"
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.