heb drie waardebonnen van mijn premium punten , nu al 2 dagen bezig om mijn bestelde artikelen te betalen met deze punten maar wil de codes niet aanvaarden , heb al gebeld naar de diensten van Proximus en kunnen mij niet helpen , weten niet wat het probleem is ! wil een usb stick + powerbank bestellen , staat in het winkelwagentje en ga dan naar afrekenen , vul bovenaan de code in en wil de code niet aanvaarden en trekt ook het bedrag van de bon niet af . Wie weet wat er fout is ?mvg
Bladzijde 1 / 1
Hallo , kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en de codes even doorsturen? Zo maken we een dossier op voor onze backoffice, zij zullen dit verder behandelen en jou hierover contacteren. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.