Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Is het ook mogelijk om tv te kijken op je laptop?
Hoi Ik heb de app om mijn pc geïnstalleerd. Ik kan mij wel inloggen maar krijg steeds het scherm met volgende melding: Mijn account: Kies het Proximus telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten worden verbonden. Maar ik kan nergens een nummer kiezen of ingeven. Wat doe ik verkeerd? Mvg Jordikeee
Heb een sms gekregen dat het mobilus m abonnement gaat wijzingen vanaf 1/11/2018 naar onbeperkt bellen, volledig kosteloos. Klopt deze info? Ik heb ook de smartphone Galaxy s9 met gekoppeld het mobilus m pakket.
Hallo we hebben een gsm besteld online maar de verkeerde email adress ingeven voor de bevestiging mail? Er kwam wel dat de betaling goedgekeurd was en de bestelling nummer? Hoe kan ik weten wanneer de gsm aankomt?
Krijg ik dan automatisch de meerkost van verbruik boven de standaard 100Gb/maand aangerekend?
Waar kan ik zien wat mijn favorieten app is in mijn proximus gsm abonnement?
Beste, Is het mogelijk om mijn laatste factuur in meerdere keren te betalen aub? Alvast bedankt voor de opvolging. Mvg
Beste Proximus, Bij deze wens ik mijn verhaal/lijdensweg (in ons geval gelukkig korte) te vertellen over een storing die vorige week donderdagochtend is begonnen. Tijdens de ochtend viel plots ons internet/tv en vaste lijn weg. Bij het contacteren van de helpdesk, konden ze ons melden dat er werken voorzien waren die dag en dat we geduld moesten hebben. Later op de dag zou alles wel weer moeten werken.... Not! 's avonds nog steeds geen internet/tv of vaste lijn. Je kan al raden dat het geen leuke avond was met 3 puberende kinderen, waarvan twee online gamers en één YouTube junkie. De vrijdagochtend was er nog steeds een storing en aangezien mijn vrouw die dag moest thuiswerken, was internet noodzakelijk. Na de helpdesk op te hebben gecontacteerd, werd mij opnieuw dezelfde boodschap meegegeven. Er waren die dag werken voorzien in onze straat en we moesten opnieuw geduld hebben. Tegen de middag begon mijn "geduld" op te raken en ik voelde de bui al hangen dat we tege
Hallo Wij hebben een pay&Go kaart gekocht voor onze zoon. Na herhaaldelijk proberen ons te 'identificeren' via de site (op alle mogelijke manieren, op 2 computers via Safari en op google Chrome) bleven we de melding krijgen 'ongeldig nummer'. Op naar een proximus center dan maar. Daar geholpen geweest, maaaaaaaaar: met de belofte dat dit na max 4 uur ging werken... Ondertussen is dit al meer 24 uur geleden. Nog steeds krijgen we de melding dat de kaart geblokkeerd is omdat we ons niet geïdentificeerd hebben. Nu krijg ik het dus stilaan op mijn heupen. Je kan ook blijkbaar geen operator aan de lijn krijgen als je belt naar 0800 22 800. Want daar krijg ik de melding dat ik het maar moet proberen online om mij te identificeren..... K ga hier dus in cirkeltjes. Kan iemand mij nu alsjeblieft eens gewoon helpen? Wat een rotsysteem is dit zeg???!!!
Hallo, Ik vroeg me gewoon even af hoe Proximus eigenlijk weet welke app je gebruikt (om o.a. de favoriete app in een Mobilus abo te kunnen opvolgen). Kan iemand me hier een antwoord op geven? Bedankt!
Hallo, We zijn ten einde raad. Sinds enkele dagen heeft mijn vrouw geen service meer op haar GSM. Ze heeft niets gedaan wat ze anders niet deed. Het telefoonnummer dat ze nu heeft staat actief onder een bedrijf. Voorheen was haar eigen nummer (Mobile Vikings). Sinds kort is ze van werk veranderd en wil haar telefoonnummer dus weer in eigen gebruik nemen. Maar blijkt toch niet zo eenvoudig. Via haar werk heeft ze de instructie gegeven om dit om te zetten naar een Pay en Go abonnement. Dit is op dit moment nog niet gebeurd. Ze hebben op haar oud werk nagevraagd of iemand iets heeft gedaan met dat telefoonnummer, maar niemand weet van iets. Ik heb zelf al gebeld naar proximus, waar ze enkel konden zien dat het nummer nog aan het bedrijf gelinkt is, maar kon er verder niets mee doen. Ze is al naar een proximus center geweest, konden haar ook niet verder helpen. Ze hebben ook eens gecontrolleerd of het niet aan de telefoon lag. Ook niet het geval. Mijn vermoeden is da
Hallo Wij kunnen niets meer doen met de afstandbediening. Ook resetten gaat niet en steken nieuwe batterijen ̀in. Wat nu???
In de EU moet men nu geen roamingkosten meer betalen zo ook in de UK voor zolang het duurt. Zoals men weet treedt UK op 29 maart 2019 uit de EU, de Brexit je weet wel en dan zou het nog kunnen gebeuren dat men van dan af opnieuw roamingkosten zal mogen betalen in de UK zeker als er geen akkoord is dus de harde Brexit en het ziet er naar uit dat we die weg zullen opgaan.
Mijn afstandsbediening werkt niet gebruik momenteel de Proximus tv app op mobiel inloggen gaat niet?
Al meer dan 1 week proximus, maar nog steeds geen proximus tv app. Niet via pc, niet via smartphone of tablet.
Sinds een aantal jaren heb ik bij Proximus een abonnement voor Norton Internet Security op een PC en een laptop. Nooit problemen gehad. Onlangs hebben ze ongeveer gelijktijdig de geest gegeven. Ik heb nieuwe toestellen gekocht en wil uiteraard die virus bescherming terug activeren. Lukt voor geen meter. De indertijd bijgeleverde activeringscode wordt Niet herkend. Ik heb begrepen dat vorige zomer een nieuwere versie van Norton wordt gebruikt, Als ik op Myproximus op "aanpassen" klik kom ik terug op de startpagina, maar een formulier dat ik zou moeten invullen krijg ik niet te zien. Iemand een idee? Alvast bedankt, Franky
Boodschap van myproximus. Om een Proximus mailbox te creëren moet u over een vast Internet product beschikken. Wat nu? Uw helpdesk werkt ook niet.
Hallo, Ik heb daarnet perongeluk op alle afleveringen wissen geklikt i.p.v. 1 aflevering wissen... is er een mogelijkheid om deze terug op te vragen?? Het gaat over de afleveringen van home and away. Het waren er heel wat. Alvast bedankt.
Wij hebben onze bonusfilm dit weekend bekeken, maar krijgen nu toch in de my proximus app 3,99€ boven het verbruik aangerekend. Kunnen jullie ons helpen?
Hallo, Sinds ik terug ben van vakantie, heb ik zulke problemen gehad met mijn internet. Zoals, mijn download snelheid is van 88mbps naar 50-55mbps gezakt (is niet zo erg). Maar dat is niet het enige probleem. Al 2weken heb ik probleem met internet connectie. Soms verlies ik mijn internet voor 5 min of ik verlies omde 15seconden internet (Het gebeurt zeker 10-20 keer in 1uur tijd). Enige idee waarom dit zou kunnen gebeuren? Want letterlijk hele connectie valt uit als dit gebeurt, ook WI FI. Volgens wat ik zie licht het niet aan de modem (het kan wel). Ik zou heel graag hulp willen om dit op te lossen, als er vragen zijn om het beter te begrijpen stel ze aub! Mvg
vorige week werd ik door Proximus gecontacteerd om mijn tevredenheid te toetsen. Terloops meldde ik een kleine storing die af en toe opduikt bij het TV-kijken. De operator stelt spontaan voor om hiervoor een technicus langs te sturen (ook al omdat er enige problemen op de lijn konden gemonitord worden). Prima denk je. En inderdaad dinsdagvoormiddag (op de tweede werkdag)meldt de technicus zich en doet allerlei tests en enkele kleine manipulaties aan de bedrading). Er blijft echter een (ondergronds probleem op de buitenlijn)en hij stelt voor dat een "lasser" langskomt op 15/10. Ook prima. Echter: 's avonds bij het thuiskomen : geen TV, geen internet. Niks. Alle bakjes aan en uitgezet, kabels in en uitgeplugd. Niets. Na 22u, dus te laat om Proximus te bellen. Niet getreurd. Woensdag 9:08 gebeld naar Proximus, menuutjes doorlopen en uitleg gedaan. Geen oplossing maar men zal mij terugbellen na enige testen. 13:30 Niets gehoord nog maar eens gebeld. Zelfde verhaal.... en we bellen u
Beste Ik stel graag de vraag wat er nu effectief gratis in mijn tutimus zit want de ene medewerker zei dat Netflix er standaard gratis in zit terwijl ik het nu wel moet betalen. De ander zegt Netflix niet maar All Entertainment wel, wat ik ook wel moet betalen... dus eigenlijk is er niets gratis in mijn tutimus??? Graag duidelijkheid en eensluidendheid. Mvg Peter
Help Sinds kort zijn alle binnenkomende OPROEPEN anoniem ook al staat deze in me contacten en bellen ze niet privė.
Ik heb een nieuwe mailaccount aangemaakt bij Proximus (@proximus.be). Ik heb deze account geconfigureerd in Mail voor Apple (MacOS Mojave 10.14, Mail 12.0). Als ik een mail verstuur vanuit Mail voor Apple dan komt deze in de map "Teruggezette berichten (Proximus)" op mijn Mac terecht. In Proximus Webmail vind ik die verzonden mails niet terug. Ik wil zowel mijn inkomende als mijn verzonden mails in webmail kunnen beheren en bewaren. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt voor een nuttige reactie.
Weet iemand of je mrtg stats kunt uitlezen via mrtg programma uit een b-box3 ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.