Langdurige storing
Beste Proximus,
Bij deze wens ik mijn verhaal/lijdensweg (in ons geval gelukkig korte) te vertellen over een storing die vorige week donderdagochtend is begonnen.
Tijdens de ochtend viel plots ons internet/tv en vaste lijn weg. Bij het contacteren van de helpdesk, konden ze ons melden dat er werken voorzien waren die dag en dat we geduld moesten hebben. Later op de dag zou alles wel weer moeten werken.... Not! 's avonds nog steeds geen internet/tv of vaste lijn. Je kan al raden dat het geen leuke avond was met 3 puberende kinderen, waarvan twee online gamers en één YouTube junkie.
De vrijdagochtend was er nog steeds een storing en aangezien mijn vrouw die dag moest thuiswerken, was internet noodzakelijk. Na de helpdesk op te hebben gecontacteerd, werd mij opnieuw dezelfde boodschap meegegeven. Er waren die dag werken voorzien in onze straat en we moesten opnieuw geduld hebben.
Tegen de middag begon mijn "geduld" op te