Beantwoord

Wat na verschrijden verbruik Internet Start

  • 14 October 2018
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Krijg ik dan automatisch de meerkost van verbruik boven de standaard 100Gb/maand aangerekend?
icon

Beste antwoord door Martin 14 October 2018, 17:55

Bekijk origineel

4 reacties

je komt op een lage snelheid te staan van een paar Mbps en je kunt dan Extra Volume per 20 GB bijbestellen aan 5€ .
zie >
https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen/extra-volume.html
Bedankt, Martin. ik heb voor alle veiligheid 20GB extra besteld.
Maar Proximus zal eigenlijk dus niet automatisch extra aanrekenen voor meerverbruik, alleen zal ik een tragere verbinding krijgen van zodra i de limiet overschreden heb. Klopt dat?
Dat klopt, jaren terug toen ik nog geen internet comfort had ben ik ook geregeld er over gegaan en werd daarvoor niets aangerekend en werd alleen mijn internetsnelheid laag gezet, nu heb ik Internet comfort met onbeperkt Internet volume (ttz als je over de limiet gaat kun je gratis volume bijbestellen)
Reputatie 6
Badge +3
Dag Annemoe, indien je over jouw vast internet volume gaat, word je inderdaad niets extra aangerekend op basis van jouw verbruik. Wel wordt het internet vertraagd tot het einde van de maand, of totdat je een extra volume bundel koopt.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer