Skip to main content
Sinds een aantal jaren heb ik bij Proximus een abonnement voor Norton Internet Security op een PC en een laptop. Nooit problemen gehad. Onlangs hebben ze ongeveer gelijktijdig de geest gegeven.



Ik heb nieuwe toestellen gekocht en wil uiteraard die virus bescherming terug activeren. Lukt voor geen meter. De indertijd bijgeleverde activeringscode wordt Niet herkend. Ik heb begrepen dat vorige zomer een nieuwere versie van Norton wordt gebruikt, Als ik op Myproximus op "aanpassen" klik kom ik terug op de startpagina, maar een formulier dat ik zou moeten invullen krijg ik niet te zien.

Iemand een idee?

Alvast bedankt, Franky
Ter info: ik weet niet of dit voor u ondertussen wat kan verder helpen:

>

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/norton-dashboard-zodat-ik-gericht-licenties-kan-overzetten-45775
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik ben alweer iets wijzer. Volgens die link heb ik helemaal geen abonnement. Op de factuur die ik vandaag ontvangen heb wordt wel €5 aangerekend voor Norton security. Maar soit.



Nogmaals bedankt.
Indien u onderstaande werkwijze zonder succes toegepast hebt, lijkt het mij aangewezen een reactie van de Proximus medewerkers op dit publieke forum af te wachten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_nis/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-internet-security-niet-meer-verkocht.html



Mocht een reactie/oplossing uitblijven kunt u misschien onderstaande proberen

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

stuur een e-mail - ik heb een andere vraag - ik ken mijn nr - ik heb een technische vraag - internet - norton - mail ons



Succes (zelf koop ik Norton meestal rechtstreeks online voor 1 of 2 jaar en zonder automatische hernieuwing)

https://www.nortonsecurityonline.com/ns-be-nl/?mv1=aBEnl010&d1=c&n1=g&gclid=EAIaIQobChMIhb6ey5KB3gIVRbTtCh3jlARKEAAYASAAEgInyvD_BwE
Ik heb Proximus laten weten dat er een probleem was en zij hebben mij telefonisch gecontacteerd. Het probleem lijkt opgelost te zijn en 1 PC is alvast beveiligd. Nu de andere nog.



Nogmaals heel erg bedankt voor je moeite. Je eerste reactie did the trick.

Franky
In dit filmpje wordt alles uitgelegd over de installatie van Norton:



https://www.youtube.com/watch?v=h6eZ5wtW2nM



Mochten er nog problemen zijn, laat maar gerust weten dan.



Groeten Geert

Reageer