Hallo
Wij hebben een pay&Go kaart gekocht voor onze zoon.
Na herhaaldelijk proberen ons te 'identificeren' via de site (op alle mogelijke manieren, op 2 computers via Safari en op google Chrome) bleven we de melding krijgen 'ongeldig nummer'.
Op naar een proximus center dan maar.
Daar geholpen geweest, maaaaaaaaar: met de belofte dat dit na max 4 uur ging werken... Ondertussen is dit al meer 24 uur geleden. Nog steeds krijgen we de melding dat de kaart geblokkeerd is omdat we ons niet geïdentificeerd hebben.
Nu krijg ik het dus stilaan op mijn heupen.
Je kan ook blijkbaar geen operator aan de lijn krijgen als je belt naar 0800 22 800. Want daar krijg ik de melding dat ik het maar moet proberen online om mij te identificeren.....
K ga hier dus in cirkeltjes.
Kan iemand mij nu alsjeblieft eens gewoon helpen? Wat een rotsysteem is dit zeg???!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
