Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Wanneer ik vanuit de Windows Store de Proximus PV app download en installeer op een Windows 10 built 1709 dan lukt dit wel, maar bij het opstarten, sluit de app na enkele seconden al. Indien ik tijdens de (korte) opstart bij instellingen ga kijken, kan ik lezen dat hij zoekt naar instellingen van Proximus TV, dat hij die niet kan vinden en vervolgens eruit vliegt. De Laptop op dewelke ik dit probeer is een recente HP Probook G4 met 8GB geheugen. Wie kan helpen ?
Ik heb als promotie maandelijks een gratis film maar hoe kan ik die terugvinden op mijn TV
Waarom krijg ik geen korting op mijn bundel meer? documentnummer 6748383922
Hoeveel is het minimumbedrag om te kunnen bellen of smsen met pay en go? Staat nog 8 eur op, is dit te weinig?
Na een herlaadbeurt via pay & go van 25 euro kon ik zogezegd een maand lang gratis sms'sen... Met de kerst heb ik ongeveer 32 smsjes tegelijk gestuurd die allemaal aangerekend werden. Zojuist zijn ook mijn 52 nieuwjaarswensen voor de volle pot aangerekend. Komt dit doordat er teveel tegelijk gestuurd werden? Zijn er dan toch weer die kleine lettertjes? Een medewerker van proximus verzekerde mij onlangs nochthans dat dit geen verschil maakt!
Sinds een week heb ik een 2de decoder voor de kamer besteld en ontvangen. Ik heb ook mijn PLC's met 3 verklikkerlichtjes willen resetten aangezien dat er een derde bijkomt. Ik heb de procedure voor het resetten gevolgd. De 2 eerste PLC's is het OK en ik zie het groen huisje maar voor de derde blijft het knipperen (en toch in de zelfde ruimte als één van de 2 anderen) en het huisje wordt niet groen. wil dat zeggen dat de derde PLC kapot is ? of doe ik iet verkeerd ? kan het in de winkel getest worden ?
Ik gebruik een tablet/smartphone waarbij Gmail automatisch als mailprogramma wordt meegeleverd. Het ontvangt en stuur perfect mails van @skynet. Wanneer ik ze echter op de tablet/phone wis, verdwijnen ze ook van de server. Dat wil ik voorkomen, omdat ik op m'n desktop geen Gmail heb/wens en daar een ander programma gebruik, maar na vakantie bv wel mails wil bewaren. Welke instellingen moet ik daartoe veranderen in Gmail? Of kan dat via de server van Proximus?
Ik heb een aantal Mobilus abonnementen. Al sinds een 6-tal maanden werkt het bijbestellen van extra datavolume, geldig voor 31 dagen, via mijn PC en My Proximus niet meer. Op het einde van mijn bestelling krijg je dan steevast de melding: "Waarschuwing: om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen". Uit noodzaak bestelde ik dan de voorbije maanden het extra datavolume telefonisch bij de Proximus klantendienst. Andere mensen op dit forum hebben dit probleem ook tevergeefs gesignaleerd. Is er enige nog enige kans dat Proximus dit probleem ooit "au sérieux" zal nemen?
Na het laatste happy house ( fixen van de aansluiting in de straat) bezoek veel problemen Frequente reboots van bbox ( bv bij het opnemen van een binnenkomend telefoon gesprek) Hd was een tijdje beschikbaar met veel storing ( blokjes op tv bij veranderen van zender) Internet snelheid beschamend laag ( 8 Mbps download zonder tv actief, 5Mbps dowload met tv actief, 2 (!) Mbps als HD actief is) Volledig ontransparante communicatie van proximus. Bij laatste bezoek , om de straat aansluiting te fixen , waren er al storingen maar dat was normaal volgens de technieker zou zich oplossen gedurende de dag. Niet dus.
Ik vind het heel jammer dat je als bestaande en trouwe klant niet van de actie kan genieten , vinden jullie ook niet dat als je al 3 jaar of langer ook recht zou moeten krijgen op deze actie . Ik betaal elke maand oom en rond de 200 euro voor mijn abonnement en als er dan eens een leuke actie is kan je er niet van genieten , waarom kan dat niet eenmalig worden aangeboden
Ik was lange tijd een tevreden Proximus klant. Dit tot ik verhuisde en gebruik wenste te maken van de dienstverlening van Proximus. Begin december meldde ik mijn verhuis online. Ik werd opgebeld en er werd een afspraak vastgelegd voor vrijdag 22 december in de namiddag, tussen 12u30 en 17u. Twee dagen voordien kreeg ik een SMS bericht van Proximus met de vraag mijn afspraak te willen bevestigen, wat ik uiteraard ook deed. Vrijdag zat ik stipt om 12u30 te wachten in mijn nieuwe woning. De uren gingen voorbij, doch ik kreeg geen bericht dat de technieker op komst was. Omstreeks 16u bel ik Proximus op. Men wist mij te melden dat mijn verhuis nog steeds gepland stond voor die dag maar dat de technieker tot 20u kon langskomen. Geen probleem, ik bleef wachten. Om 19u30 had ik nog steeds niets gehoord. Opnieuw bel ik naar Proximus waar ik een zeer onvriendelijk man aan de telefoon kreeg die doorverwees naar de technische dienst. Aldaar stelde men dat er nog steeds een bezoek van de
Op 15 nov gebeld voor een tuttimus pack de dag erna krijg ik een bevesteging mail waarin staat familus pack, daarop teruggebeld waar er mij werd verzekerd dat alles in orde was. Op 6 dec werd alles geinstallerd maar blijkbaar geen overname van de gsm van Base naar Proximus. Ongeveer 10 maal voor gebeld, nu nog steeds niet in orde en de tv die bij de promo komt ook nog niets van gehoord. Telkens ik bel is alles in orde en zullen ze mij contacteren ik blijf maar wachten. Wanneer zal dit nu eens in orde komen. En dan zwijg ik nog over de put voor de deur die binnen de week ging worden hersteld en het stukboren van ons centraal stofzuigersysteem tijdens de installatie 😤 klantnr is 613206234 inmiddels voor de 30ste keer aan het bellen alweer 32 min aan de lijn zonder iemand te spreken wat een klantendienst bij proximus ik schakel terug over naar Telenet, probleem opgelost en facturen betaal ik niet
waarom starten sommige opgenomen afleveringen van een serie automatisch op na het afspelen van de voorgaande aflevering (geen netflix situatie)
Per ongeluk heb ik mijn @skynet alias adres verwijderd. Opnieuw dat adres istellen blijkt onmogelijk. het moet nu een @proximus adres te zijn. Kan dit terug gezet worden groeten
sinds vorige maand heb ik een wifi hotspot account gemaakt , normaal in mijn wifi lijst staat proximus_fon maar toen ik mijn account aanmaakte stond er proximus_fon 2 , en deze staat niet in mijn wifi lijt . met gevolg dat ik dus 30 euro betaalde en ik me niet kan inloggen op internet . telkens ik wil inloggen op proximus_fon staat er internettoegang maar niks laad omdat ik op proximus_fon 2 moet gaan . hoe kan ik dat opplossen mvg kristof
Sinds oktober zijn wij overgeschakeld van Telenet naar Proximus vroeger geen probleem gehad om tv te kijken op mijn gsm of tablet maar sinds ik bij Proximus ben heeft de app nog nooit gewerkt al zeker 20 keer verwijderd en terug opgezet Maar hij werkt nog altijd niet en als ik hier zo lees op het forum ben ik de enige niet
Mijn verjaardag is in december en dan krijg je 500 punten, leuk meegenomen, maar niet als ze dan in januari 1755 punten afhalen, dat is bijna het totaal van punten van 6 maanden. Door omstandigheden heb ik dit niet in het oog gehouden, dat kan gebeuren, maar dat ze dan ineens 1755 punten afhouden is toch wel overdreven, proximus, ik hoop dat je daar iets kan aan doen.
zou me een iPhone 8 willen aanschaffen, twijfel tussen de 64 GB of 256 GB. 't is wel m'n eerste iPhone die ik koop. Wat neem nu het meeste van je geheugen op ? foto's, muziek veronderstel ik Ik veronderstel om gewoon te bellen, sms, af en toe een foto toch niet zoveel geheugen in beslag neemt. Hoogst waarschijnlijk zal ik misschien wel wat muziek er op zetten. Sommige zeggen dat je 64 GB direct vol zit. Wat is jullie ervaring onderweg ivm gratis Wifi of verbruik van Wifi op verlof in Europa ? Hoe moet ik het zien veel onderweg (verlof) qua verbinding WiFi, gemakkelijk of moeilijk om verbinding te hebben ? Graag jullie ervaringen.
Op 27/11 online een nieuwe GSM besteld en afspraak gemaakt voor levering op 6/12 in de voormiddag. En wat denk je? Niemand te zien op 6/12, geen berichtje, niet van Proximus en ook niet van de bezorgdienst (Dynalogic). Sinds 6/12 bellen wij elke dag naar de klantendienst en worden we van het kastje naar de muur gestuurd... Proximus zegt dat we Dynalogic moeten contacteren en Dynalogic zegt dat we bij Proximus moeten zijn. En zo duurt dat maar voort... Nu krijgen we bij Proximus te horen dat er bij een klacht wel 7 dagen kan over gaan voor we een antwoord zullen krijgen. Iedereen zegt dat ze ons terug gaan contacteren maar dat is nog nooit gebeurt. We zijn 4 dagen later en we staan nog nergens... Elke keer al proberen uit te leggen dat het mijn probleem niet is dat er tussen Proximus en Dynalogic iets fout loopt en dat ze evengoed een nieuwe verzending kunnen opzetten en dan rustig hun onderzoek kunnen uitvoeren wanneer ze er zin in hebben. Het is trouwens ook niet aan mij om con
Mijn vraag is nochtans simpel gesteld maar moeilijk uit te voeren. 1) Ik wil een klacht indienen bij proximus. 2) ik heb dit geprobeerd online (via mail) maar dit lukt niet want er verschijnt een scherm welk zegt: voor deze klachten vorm neem je best contact op telefonisch op het nummer 080022800. 3) Ik heb gebeld naar het nummer 080022800 en daar verwijzen ze mij door naar www.proximus.be om klacht neer te leggen,het welk niet gaat omdat ze aanraden om te bellen!! HOE MOET HET NU FEITELIJK GEBEUREN EEN KLACHT NEER LEGGEN?????? Graag positieve antwoorden aub?
klantennr :619918850 Beste, Enkele maanden gaf in mijn decoder + modem af in het Kiala punt in de Carrefour Gent Dampoort. Daarvan heb ik het bewijs ( tracingnr) + ontvangstbewijs van ups. Een goeie maand geleden krijg ik toch een factuur van 245,15 euro in de bus. Ben dan naar een Proximus center te Aalst geweest. Daar heb ik dan een bewijs gekregen dat ik wel degelijk mijn modem + decoder heb afgegeven , dit zou in het systeem worden aangepast.Op dit document staat dat ik verdere aanmaningen mag negeren , maar na 3 aanmaningen en de dreiging om mijn dossier door te sturen naar een deurwaarder zou ik het toch appreciëren dat dit recht wordt gezet in jullie system en dat ik geen aanmaningen meer krijg , ik zal nl geen 245,15 euro betalen voor een decoder en modem die ik heb afgegeven in een Kiala afhaalpunt. mvg Mathias
Ik vraag mij af waarom het niet mogelijk is om live TV te kijken via een niet Proximus netwerk. Maw als we op vakantie gaan kan je geen opnames bekijken of ook gen live tv omdat je geen Proximus wifi hebt.
Graag zou ik mijn factuur per post ontvangen zoals in het verleden het geval was. Geheel onverwacht werd mij de betalingswijze via zoomit opgedrongen en dat wil ik niet. Ik betaal via PC-banking maar ik wil mijn factuur op papier, per post opgestuurd, ontvangen.
Hallo, Heeft Proximus een SMS gateway, zoals mobistar die heeft? dit wil zeggen vb, als je bij mobistar een email stuurt naar gsmnummer@mobistar.be dan wordt dit naar een sms omgezet
Om één of andere reden is imei van smartphone van mijn zoon geblokkeerd. Waarschijnlijk iemand die ergens toevallig zijn imei nr. heeft laten blokkeren. Ik probeer al meer DRIE weken tevergeefs via Proximus helpdesk het imei nr. te laten deblokkeren. Na twee telefoons naar nr. 6000 waar ik telkens een ander verhaal te horen krijg en meer dan 2 weken wachten iemand aan de lijn gekregen die vraagt om factuur van aankoop en identiteitskaart door te faxen naar 0800 22801. Heb ik verleden vrijdag gedaan maar nog niets van reactie gekregen.. Iemand ervaring met deze vervelende situatie?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.