Vraag

Promotie

  • 26 December 2017
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Op 15 nov gebeld voor een tuttimus pack de dag erna krijg ik een bevesteging mail waarin staat familus pack, daarop teruggebeld waar er mij werd verzekerd dat alles in orde was. Op 6 dec werd alles geinstallerd maar blijkbaar geen overname van de gsm van Base naar Proximus. Ongeveer 10 maal voor gebeld, nu nog steeds niet in orde en de tv die bij de promo komt ook nog niets van gehoord. Telkens ik bel is alles in orde en zullen ze mij contacteren ik blijf maar wachten. Wanneer zal dit nu eens in orde komen. En dan zwijg ik nog over de put voor de deur die binnen de week ging worden hersteld en het stukboren van ons centraal stofzuigersysteem tijdens de installatie 😤 klantnr is 613206234 inmiddels voor de 30ste keer aan het bellen alweer 32 min aan de lijn zonder iemand te spreken wat een klantendienst bij proximus ik schakel terug over naar Telenet, probleem opgelost en facturen betaal ik niet

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

het opgemaakte dossier is in behandeling genomen. De dossierbeheerder heeft ondertussen contact met je gehad en opvolging komt in orde.

Vriendelijike groeten,

Tina

Reageer