Sinds oktober zijn wij overgeschakeld van Telenet naar Proximus vroeger geen probleem gehad om tv te kijken op mijn gsm of tablet maar sinds ik bij Proximus ben heeft de app nog nooit gewerkt al zeker 20 keer verwijderd en terug opgezet
Maar hij werkt nog altijd niet en als ik hier zo lees op het forum ben ik de enige niet
Bladzijde 1 / 1
Heb je gekeken op Myproximus of die gekoppeld staat aan je account ( http://proximus.be/login )
Als dit het geval is zal je moeten wachten tot dinsdag zodat iemand van proximus een instelling kan doen voor u.
Als dit het geval is zal je moeten wachten tot dinsdag zodat iemand van proximus een instelling kan doen voor u.
Goeiemorgen, kan je me via privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk voor je na. Groeten, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.