Skip to main content
klantennr :619918850



Beste,

Enkele maanden gaf in mijn decoder + modem af in het Kiala punt in de Carrefour Gent Dampoort.

Daarvan heb ik het bewijs ( tracingnr) + ontvangstbewijs van ups. Een goeie maand geleden krijg ik toch een factuur van 245,15 euro in de bus. Ben dan naar een Proximus center te Aalst geweest. Daar heb ik dan een bewijs gekregen dat ik wel degelijk mijn modem + decoder heb afgegeven , dit zou in het systeem worden aangepast.Op dit document staat dat ik verdere aanmaningen mag negeren , maar na 3 aanmaningen en de dreiging om mijn dossier door te sturen naar een deurwaarder zou ik het toch appreciëren dat dit recht wordt gezet in jullie system en dat ik geen aanmaningen meer krijg , ik zal nl geen 245,15 euro betalen voor een decoder en modem die ik heb afgegeven in een Kiala afhaalpunt.



mvg



Mathias
Dag mathias V1,



Ondertussen is creditnota 6734891978 opgemaakt en per post verzonden.



Groetjes,



HeidiE