Skip to main content
Waarom krijg ik geen korting op mijn bundel meer?

documentnummer 6748383922
Ter info: Als er op de lange duur hier geen reactie moest komen van Prox kun je het nog altijd op volgende manier vragen of klacht indienen:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Hallo, onze excuses voor de late reactie, we hebben het enorm druk de laatste periode, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer