Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, We zijn nu 3 dagen aangesloten bij proximus, met tutimus maar wij hebben geen tv gekregen. Kunnen wij die tv nog krijgen of niet want wij hebben het pack gekocht aan een verkoper maar ik heb gezien dat je normaal bij het pack een tv moet krijgen. Alvast bedankt
Ik heb een GSM maar geen abonnement .Ik ben proximus klant, ook voor TV en telefoon. Hoe kan ik een sms versturen via mijn PC ?
Kan ik mijn lijnnummer veranderen in mijn decorder, gisteren zijn ze een nieuwe installatie komen plaatsen en er staat een ander lijnnummer in
proximus tv app werkt nog steeds niet krijg steeds melding dat ik moet abonneren
Ik ben in november '17 met heel mijn gezin (5 mobiele abonnementen) ingestapt in Tittimus. Na 2 maanden is nog steeds niet alles in orde en ben ik de klantonvriendelijke, verstikkende behandeling stilletjes moe aan het worden. Ik ga de raad van Alexander de Croo opvolgen en ga dus stoppen met klagen en overstappen naar een andere telecom provider. Dien ik gewoon mijn easyswitch nummers door te geven aan de nieuwe operator en ben ik proximus verder geen kosten verschuldigd??
Tot enkele dagen geleden logde ik mij tot MyProximus op pc aan door middel van mijn GSM-nummer en een persoonlijk gekozen vast wachtwoord. Nu dien ik mij aan te loggen door eerst enkele foto's te selecteren op de Proximus-site en vervolgens een code in te geven welke mij telkens afzonderlijk per SMS overgemaakt wordt. Ik vind deze nieuwe procedure zeer omslachtig temeer dat men steeds zijn Gsm-toestel bij de hand moet hebben ! Is het niet meer mogelijk om gewoon in te loggen met eigen gebruikersnaam en paswoord ?
Beste, Wonende in Limburg nl Lanaken. We kampen met proximus tv. Mieten herstarten maar modem is nog niet oke. Mijn gsm werkt op 4g wat zeker de bedoeling niet is. Kijken jullie dit na? De compensatie met betaaltv is geen optie als het niet werkt. Pas overgeschakeld naar jullie. Kan hier duidelijk communicatie gegeven worden over deze problemen dan kan je je er beter bij neerleggen. Thx
Hallo, Ik probeer een camera rc8030 te laten werken met de app ip cam view. Daarvoor dien ik een DynDNS aan te maken en een portforwarding. Beide heb ik gedaan en als ik dat check via een programma via internet dan krijg ik het antwoord "Your ISP/Router/Firewall is not blocking port ****" , maw de poort die ik gekozen heb in portmapping staat open en wordt door niets geblokkeerd.Via een static IP adres kan ik de camera wel zien en krijg ik ook beeld. Nu probeer ik verbinding te maken via de app ip cam viewer maar dat lukt mij niet. Ik krijg het antwoord " could not connect to given Hostname/Ip and Port. Ik geef nochtans de juiste hostname en poort in. Ook de camera is gekend bij ip cam viewer, want hij staat in de lijst. Wat doe ik fout?
Nog steeds geen tv en WiFi !!!!
Beste Proximus team, Ik wil mijn factuur betwisten, en op de website staat, dat ik naar 0800 22 800 moet bellen, maar naar een aantal keuzes, die ik moet maken wordt de verbinding onderbroken (er is momenteel niemand bereikbaar). Hoe zal ik nu mijn factuur betwisten als ik niemand bereik? Alvast bedankt voor uw hulp. Met vriendelijke groet, Claudia
daar ik veel problemen heb met mijn bb2 belde ik rond de 27 december naar belgacom ..ze zagen na controle dat ik inderdaad problemen had .Dus gingen ze me een bb3 laten omruilen in mijn winkel.kreeg code en al ...week nadien niets gehoord .Bel naar winkel .deze ook niets ontvangen of gehoord Ok ik terug gebeld naar belgacom .Daar stond hij verzonden ...ik het uitgelegd terug .. ach geen probleem er gaat dinsdag ene terug bezorgd worden in die winkel en hij zal er zeker zijn...kreeg zelfs een mail ervan . wat raad je we zijn ondertussen al donderdag en nog altijd niets ...allee zal voor de 3 de keer moeten gaan ...WAT een dienstverlening zeg ...gewoon om iets om te ruilen ...pfffff
Een tijdje geleden werd ik gecontacteerd door proximus om over te stappen van pay en go naar een abonnement. Hiermee ging ik akkoord. Ik heb hierover verder niets meer gehoord, dit is nog niet aangepast. Ik zou dit graag in orde krijgen. Ook zeggen ze da je ze makkelijk kan bereiken, wat niet echt het geval is.
Mijn klantennummer:615661865 20/11 gebeld voor naar tutimus over te stappen met een smartphone. Levering voorzien op 25/11. Hele dag thuis gebleven...NIEMAND GEZIEN. paar keer gebeld naar Dynalogic en proximus Zonder resultaat. Maandag daarop proximus gebeld...maakten ze me wijs dat ik naar Dynalogic moest bellen. Daar lieten ze me weten dat stock manco was..... nieuwe afspraak gemaakt op 29/11 TERUG kat gestuurd. Mij ingelog op MYDYNALOGIC als nieuws Stock manco + levering geannuleerd. Gebeld met proximus om alles opnieuw in gang te steken, dossier doorgestuurd en wachtend op telefoon!!! Week later nog steeds geen tel ontvangen. Nu is mijn vraag...blijven jullie met mensen hun voeten spelen of wordt dit ooit opgelost???? Graag actie aub!!!!!
Ik zit nog onder de oude abonnement structuur ofwel familus zonder gratis film per maand maar wel €1,15 goedkoper en met een vaste klantenkorting van €5,- per maand, dat wil ik graag zo houden maar ik wil wel Netflix toevoegen op de rekening van proximus. Vraag 1: Ik heb nog geen Netflix account en kan dit aanmaken via kanaal 57 , maar verander ik daarmee dan ook mijn bestaande abo naar naar fami, tutti of ander soort mus? Vraag 2: Als dit het geval is krijg ik dan als bestaande klant wel de korting uit de aanbieding op jullie website of geldt dat enkel voor nieuwe klanten?
Kan ik een uitstel van betaling aanvragen? Normaal maandag domiciliëring.
Sinds een tijdje kan ik mijn decoder niet meer gebruiken. Als ik hem opstart verschijnt er 'Start softwa' op het scherm en dan gebeurt er niks meer. Heb de tips online al gevolgd en o.a. de decoder al gereset, maar niks helpt.
Hoi Net terug van werktrip. De vriendin had de voorbije dagen geen tv met die panne en nu merk ik dat ons 2.0 netwerk verdwenen is : geen internetradio (onze 2.0 staat niet in de lijst) en kan ook niet op internet met m'n smartphone dus. Via de laptop kan ik echter wel op ons 5.0 netwerk. Iemand een idee wat hier aan de hand is en wat ik kan doen ? Dank bij voorbaat
De replay functie lijkt niet te werken voor de programmas op één en VTM tijdens de avonduren. Voor mij gaat het hier om de soap series Thuis en Familie. Maar ik vermoed dat er nog vragende partijen zijn voor andere programmas, of mensen die opnames geprogrammeerd hadden... Deze programma's zijn uitgezonden, maar niet geheel via Proximus. Kan PROXIMUS VOOR AL HAAR REPLAY KLANTEN NIET GEDURENDE EEN WEEK BVB DE PROGRAMMAS DIE HIER BESCHIKBAAR MOESTEN ZIJN IN DE CLOUD ZETTEN? IN EEN PAKKET DAT VOOR IEDER BEREIKBAAR IS? En natuurlijk al haar klanten communiceren via de TV dat dit beschikbaar (zal staan)(staat). Of moeten we ons vernederen en naar een telenet klant gaan die opnames maakt, en vragen of we daar mogen komen kijken?
Beste Proximus, Na jaren trouw klant te zijn op een ander adres vroeg ik een aantal weken geleden een nieuwe aansluiting aan. Gisteren kreeg ik te lezen dat het netwerk in de straat verzadigd blijkt te zijn waardoor de werken niet uitgevoerd kunnen worden voor 30 juni 2018. En daar sta je dan als trouwe klant van Proximus. Ik hoop dat er toch een andere oplossing naar voor geschoven wordt, anders dien ik wel over te stappen naar een nieuwe partner, zowel voor tv - telefonie als internet.
Ik krijg de Proximus TV niet geïnstalleerd op mijn gsm. Vraagt mijn emailadres en paswoord. Heb zelfs een nieuw paswoord aangevraagd. Maar doet nog altijd niks. Vrij frustrerend aangezien ik nog maar net klant ben. Kan iemand me verder helpen? Gr. N.
sinds gisteren error40 en we krijgen het niet opgelost
Vandaag technicus over de vloer gehad voor het aansluiten van een nieuwe installatie, bij thuiskomst werkt er niets geen internet geen t, mijn vrouw die thuis was heeft zelf geen uitleg gekregen. Dus ik bij thuiskomst gebeld en ze zouden mij terugbellen in de loop van de avond. Als jullie iets gehoord hebben!!!!!!!!!!!!!!!!! Prachtige dienstverlening
Beste, Ik had telefonisch contact opngenomen om klant te worden bij Proximus. Er werd mij verkeerdelijke informatie doorgegeven omtrent de packs. Ik heb gisteren mijn abonnement opgezegd via www.proximus.be/opzeggen Hiervan heb ik gisterenavond reeds een bevestigingsmail ontvangen. Ik maak gebruik van de herroepingsplicht van 14 dagen en wil dat het geleverde product zijnde TV onmiddellijk wordt opgehaald. Verder werd mijn gsm nummer zonder mijn akkoord overgezet van mijn werkgever zijn account (zijnde Volvo Cars nv te Gent) naar mijn privé account. Ik heb dit NOOIT gevraagd. Ik maak veel gebruik van mijn mobiel nummer. Ik heb reeds een factuur ontvangen op mijn privé naam. Ik weiger dan ook deze te betalen. Ik wil dat mijn nummer onmiddellijk wordt overgezet zoals het was!!! Ik heb hiervoor reeds meermaal contact opgenomen en ik wil dat het in orde gebracht wordt. Jullie kunnen het overzetten zonder akkoord van mij of mijn werkgever jullie kunnen het dan ook teru
Hallo, ik heb al enkele berichten gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dit is mijn probleem: sedert een 2-tal weken is de zender BBC Entertainment in mijn zenderlijst vervangen door een Studio100 zender. Ik vind de BBC Ent. nergens meer terug als ik de volledige zenderlijst doorloop. Wat er wel nog werkt is het opnemen van de ingestelde serieopnames bij bbc entertainment, ik kan dus kijken naar recente opnames maar niet rechtstreeks. Hoe vind ik die zender terug? Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik heb de decoder al meerdere malen herstart, zonder resultaat. Graag reactie aub.
Vroeger speelde ik zonder problemen radio via de decoder. Reeds enkele weken is het probleem dat ook de tv na enkele minuten aangaat en het scherm toont welke radiozender er aanstaat. Ik zet het beeld uit, maar na enkele minuten gaat het weer aan. En zo gaat dat maar verder, heel vervelend. Aan instellingen is er niets veranderd. Hoe kan ik dit oplossen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.