Hoi
Net terug van werktrip. De vriendin had de voorbije dagen geen tv met die panne en nu merk ik dat ons 2.0 netwerk verdwenen is : geen internetradio (onze 2.0 staat niet in de lijst) en kan ook niet op internet met m'n smartphone dus. Via de laptop kan ik echter wel op ons 5.0 netwerk.
Iemand een idee wat hier aan de hand is en wat ik kan doen ?
Dank bij voorbaat
Bladzijde 1 / 1
je kan al eerst proberen om de bbox3 te herstarten
>
door de stroom van de bbox 10 seconden te onderbreken
Als dit niet lukt nadat die heropgestart is dan eens resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/personal/welcome-on-support/internet/internet-at-home/advanced-settings/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html
>
door de stroom van de bbox 10 seconden te onderbreken
Als dit niet lukt nadat die heropgestart is dan eens resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/personal/welcome-on-support/internet/internet-at-home/advanced-settings/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.