Een tijdje geleden werd ik gecontacteerd door proximus om over te stappen van pay en go naar een abonnement. Hiermee ging ik akkoord. Ik heb hierover verder niets meer gehoord, dit is nog niet aangepast. Ik zou dit graag in orde krijgen.
Ook zeggen ze da je ze makkelijk kan bereiken, wat niet echt het geval is.
Bladzijde 1 / 1
Misschien als u de kans hebt eens binnenspringen in een Px center (en tevens je ervan verzekeren dat je beltegoed overgezet wordt)
Ter info: Spijtig genoeg gaat het daarom niet vlugger gaan want er zijn grote vertraging wegens de grote drukte, net nog heeft mijn pa dat van iemand in de proximus shop gehoord, die ook aan het reclameren was waarom zijn pay & go abo nog altijd niet omgezet was.
Op twitter hebben ze ook al toegegeven dat het momenteel veel te druk is en niet meer kunnen volgen !!!
Op twitter hebben ze ook al toegegeven dat het momenteel veel te druk is en niet meer kunnen volgen !!!
Was dat een verkoper aan huis, Shauni ? Graag je antwoord via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Bedankt. Jan
Hey Shauni,
Je hebt ook geen mail ontvangen met een ordernummer? Kan je ons in een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan bekijken we of er iets in behandeling is voor jouw nummer.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Aziz
Je hebt ook geen mail ontvangen met een ordernummer? Kan je ons in een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan bekijken we of er iets in behandeling is voor jouw nummer.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Aziz
Dag Shauni, kan je je vraag kopiëren en via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 doorsturen ? Bedankt. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.