Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Het is reeds vanaf vannacht rond 1 uur dat ik geen TV en internet meer heb. Nadat ik overdag verschillende malen probeer om de storingen te bereiken, word de lijn steeds onderbroken na het niets zeggende zinnetje dat er in de buurt een storing is. Wanneer ik dan een schriftelijke klacht wil indien via mail is dit blijkbaar niet mogelijk binnen dit communicatiebedrijf. Als gewezen werknemer stoot hij mij tegen de borst dat dit bedrijf totaal niets leert uit zijn fouten en klantonvriendelijk blijft. Waarom moet ik mijn klacht melden in een forum. Ik moet niets weten van die prullen. Dit is alleen om de mensen op een dwaalspoor te brengen en dat er geen sporen zijn. Geef mij eindelijk eens antwoord.
Er is geen ondertiteling meer voor history channel, was nochtans vroeger wel zo. Bij animal planet HD ook geen ondertiteling, terwijl diezelfde zender in SD wel ondertiteld is. History channel zit in een boeket en animal planet bij het basispakket. mvg, denis
het is bijna onmogelijk om filmkes te laden op youtube.Het werkt, maar duurt soms 20u ofzo vooraleer het geladen is.Wat kan ik hieraan doen?
Ik wil mij inloggen op de app Proximus tv maar wanneer het zogezegd geladen is valt het weer naar het startscherm waar ik mij moet inloggen...
Graag geweten wanneer rechtzetting vorige factuur in orde is...... bijkomend abonnement en aankopen direct, doch met rechtzettingen lijkt dit niet te lukken. Factuur zou bevrozen worden totdat in orde is ... ook dit lukt jullie blijkbaar niet. Dom. geweigerd tot effectieve rechtzetting !
Ik kan niet meer aanmelden op Proximus TV app op geen enkel toestel. In MyProximus stond enkele dagen geleden Proximus TV Applicatie, nu is dat plots verdwenen. Hoe kan ik die app gebruiken?
Er ligt blijkbaar weer eens een (oude skynet) mailserver uit. Al een dag geen emails, noch kunnen we inloggen via de webbrowser.
Wim, Als support medewerker een probleem aanneemt, dient hij dan de gebruiker niet te informeren over de resultaten van zijn interventie ? Jan23
Bezit "Pack Internet Maxi + TV + Tel" Sinds afgelopen zondag merkte ik overduidelijk op, aangezien ik livestream op Twitch.tv en hiervoor voldoende upload voor nodig heb, dat mijn internet snelheid (die daarvoor al een magere 25mb/s down & 2.5 up was) gezakt is naar een ontolereerbare snelheid van 5mb down & 0.5 up?? Mijn verbinding is perfect stabiel en in orde, mijn pc is zelfs verbonden met een netwerk kabel (dus geen sprake van slechte wifi). Ons verbruik is nog ver van de maandelijkse limiet dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb maandag telefonisch contact opgenomen met jullie helpdesk hierover en het probleem volledig uitgelegd. Daar constateerde ze dat ik als consument zelfs recht heb op 50mb/s en hebben ze het toen op dat niveau gezet waarna ik tijdelijk 42 down en 9 up had. Dit duurde een uur en toen werd mijn internet terug gereset naar het vorige en huidige niveau. Blijkbaar heeft, na een tweede telefoontje, het "systeem" (dat was het excuse) het terug gezet
Wanneer is deze weer terug in voorraad in antwerpen of sint-niklaas ? Zit al hele tijd te wachten
Ik krijg melding dat ik moet nagaan of de app geactiveerd is op de proximus website. Heb al alle richtlijnen tevergeefs opgevolgd 😤
Hallo, Ik heb al 6 keer gebeld naar de klantendienst om dit probleem op te lossen. We zijn nu al 14 dagen verder, en het is nog steeds niet opgelost. Dus probeer ik het hier eens.. Op Myproximus staat dat ik maar 3GB data heb, maar dat zou 10GB moeten zijn. Er staat ook dat ik meer dan 60€ extra moet betalen! Omdat ik die 3GB overschreden heb. Dit klopt toch niet?? Ik ben overgeschakeld naar Mobilus M waar ze me verzekerd hebben 10GB data te krijgen! Kan iemand dit aub aanpassen in Myproximus? Klantennummer: 611543860 het gaat om het gsm nummer dat eindigt op: 2282
2018 startte goed op Netflix, met de onverwachte release van de ondertussen fel bejubelde reeks The End of the F***ing World. Maar ook februari belooft heel wat lekkers voor op jouw tv, smartphone of tablet. Netflix heeft deze maand namelijk alweer 30 eigen producties klaarstaan. Lees het hele artikel hier
Op 05.01.2018 heb ik mijn bestelling geplaatst voor een pakket van internet+TV+gsm met de optie van een nieuw gsm-toestel bij het abonnement. Installatie van internet+TV gebeurde na lang aandringen op de datum dat mijn nieuwe maand starte bij mijn vorige provider maar de levering en activatie van GSM zijn gewoonweg desastreus. Eerst kreeg ik 2 keer een leveringsdatum per sms doorgestuurd, twee keer nodeloos thuis zitten wachten, niets of niemand gezien. Vervolgens zou de levering van GSM en SIM-kaart plaatsvinden op 16.01.2018 's avonds, weer niets of niemand gezien. Op de link die ik kreeg om de tracking van mijn bestelling te kunnen volgen werd omstreeks 19.30 de status veranderd in "15.00 bestelling niet uitgevoerd, contract niet aanwezig". Nochtans geen kat aan de deur geweest. Mijn beklag gemaakt bij de partner van Proximus, Dynalogic die me vervolgens met een nietszeggend antwoord terug naar Proximus verwezen. Proximus op haar beurt kon ook weer niets anders zeggen dan een
Is er een mogelijkheid om met een GSM het vast nummer mee te sturen van het bedrijf? Bv. als er uit gebeld wordt met een gsm dat mensen dan nummer 056123123 zien?
Proximus verbreekt de 3G/4G verbinding wanneer er € 60 incl. btw aan data boven het normale abonnement of bundel verbruikt is. Kan ik als klant de waarschuwingen net voor of wanneer deze surflimiet bereikt werden aanpassen, zodat er bijvoorbeeld al een blokkering optreedt na - naar keuze - € 10/20/30 etc... ? Deze optie bestond volgens mij vroeger, maar ofwel is ze nu afgevoerd (die € 60 is immers wel erg snel en gemakkelijk verdiend) ofwel zit ze goed verstopt op de website.
Hallo ik kan mijn premium punten al meer dan een jaar niet meer bekijken of inruilen hopelijk kan u mij helpen
Wij hebben sinds kort onze vroegere Packs gewijzigd in Tuttimus. Dit omvat naast Internet Maxi, Phone Line, Proximus TV, Smart Wi-Fi, Cloud 10 GB en Proximus TV-applicatie eveneens 2 smartphones (van mijn vrouw en mezelf), waarvoor geopteerd is voor Mobilus 10, gelet op ons beperkt verbruik. Is het effectief zo, dat we elkaar steeds 24 u/24 (mobiel) gratis kunnen bellen in België en de EU, vanuit bijv. Spanje naar België en omgekeerd ?
Beste, Op 10/11/2018 ontvang ik een creditnota met doc.nr. 6793696112 voor € 13,75 Op 28/12/2018 ontvang ik een factuur met doc.nr. 6748162866 voor € 157,00 Op 10/01/2018 ontvang ik een factuur met doc.nr. 6826946971 voor € 8,00 Op 16/01/2018 ontvang ik een creditnota met doc.nr. 607808943 voor € 2,42 Op 16/01/2018 ontvang ik een 2de creditnota met doc.nr. 6893035139 voor € 149,00 De facturen van resp. 157,00 € en 8,00 € werden ten onrechte aangerekend. Ik ben immers in oktober 2017 overgestapt naar Scarlet en ik heb de eerder door Proximus ter beschikking gestelde apparatuur terugbezorgd. Er hadden dus creditnota’s voor respectievelijk 157,00 € en 8,00 € moeten uitgeschreven worden.75 €. Door de creditnota’s te beperken tot 149,00 € plus 2,42 € steekt Proximus ten onrechte 13,58 € in zijn zak . Met andere woorden ik heb nog altijd recht op terugbetaling van 13,75 € en niet op 0,17 € zoals Proximus voorhoudt!!! Kan dit alsnog rechtgezet worden? Lucie Voet
Ik ben verhuisd naar nieuwbouw appartement de installatie voor de blok is in orde. Ik heb alles van Proximus geïnstalleerd maar krijg nog steeds geen verbinding? Moet ik nu echt speciaal een technicus laten komen of weet er iemand toevallig wat ik fout doe?
Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Ik kreeg een mail van Proximus met de vraag om 1000 punten te schenken aan de actie Kom op tegen kanker. Dat is geen probleem, ik wil dat wel doen, maar hoeveel betaalt Proximus dan eigenlijk aan dat goed doel?
Klantnummer 611791972 Factuurnummer 6707142572 VERLOREN TIJD: 8 werkuren!! Na einde contract hebben wij conform uw voorwaarden alle toestellen teruggebracht naar een Proximus winkel. U stuurt op 07/12/2017 onterecht een factuur van 198 euro als aanrekening voor deze toestellen omdat deze volgens u diensten niet werden teruggebracht, terwijl wij dit dus wel correct hebben gedaan!! Wij hebben een ontvangstbewijs van uw proximus center in gent centrum dat wij alles hebben teruggebracht op 15/11/2017! Na diverse telefoons stelt u diensten vast dat het proximus center gent dit niet corret heeft ingevoerd. Op uw vraag gaan wij daarom op 03/01/2018 opnieuw naar de proximus winkel om een nieuw document te laten opmaken. Hier krijgen wij opnieuw een bewijs dat wij alles correct hebben binnengebracht. Deze week ontvingen wij echter een rappel van uw diensten voor de onterechte factuur van 07/12/2017 met verzoek dit te betalen of er worden nog extra kosten aangerekend .... In
Ik heb een normaal abonnement bij proximus voor mijn gsm. Tijdend vesprschillende reizen (Namibie, noorwegen, zweden, frankrijk, griekenland, ...) heb ik altijd kunnen bellen of sms versturen. In Zwitserland lukt het niet. Dit heb ik al eens gemeld. Het zou aan mijn sim kaart gelegen hebben. Die is vervangen, maar nu ben ik terug in Zwitserland en weer hetzelfde. Is er nu niemand die dit ook al heeft beleefd en wat kan ik doen? Als ik geen oplossing vind, zie ik me gedwongen een andere provider te kiezen Hermanba
Beste Proximus Jullie hebben in dit verhaal waarbij de Easyswitch moeilijk verliep jullie best gedaan om ons hierin te compenseren. Is het mogelijk om mij ... liefst via email een kopie van mijn contract te sturen om Orange hier in gebreke te stellen? Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten Kristof
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.