het is bijna onmogelijk om filmkes te laden op youtube.Het werkt, maar duurt soms 20u ofzo vooraleer het geladen is.Wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Clara, op welk toestel probeer je dit? Hoe ben je precies verbonden met het internet? MVG, Wim
Hoi, Wim, ik werk met een laptop ( windows 10 ) en metr een B Box
Heb je dit probleem ook als je je laptop met kabel verbindt op de bbox?
geen idee, zal ik straks eens proberen, tx
Ok, laat het ons maar weten.
heb de kabel aangesloten, maakt geen verschil
Kan je me via volgende link je klantnummer eens doorsturen dan kijken we je lijn eens na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klantnummer doorgestuurd
Gezien het probleem zich niet met andere websites lijkt voor te doen en er aan onze kant niets is gewijzigd aan je verbinding, zou ik je toch graag nog eens laten proberen met een ander toestel -desnoods even een vriend(in) laten testen op je netwerk- of eventueel op je smartphone...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.