Wij hebben sinds kort onze vroegere Packs gewijzigd in Tuttimus. Dit omvat naast Internet Maxi, Phone Line, Proximus TV, Smart Wi-Fi, Cloud 10 GB en Proximus TV-applicatie eveneens 2 smartphones (van mijn vrouw en mezelf), waarvoor geopteerd is voor Mobilus 10, gelet op ons beperkt verbruik.
Is het effectief zo, dat we elkaar steeds 24 u/24 (mobiel) gratis kunnen bellen in België en de EU, vanuit bijv. Spanje naar België en omgekeerd ?
Bladzijde 1 / 1
Beste Michel,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Ik weet niet of mijn antwoord verstuurd is of niet...
Mijn klantnr. Is 1700414
Gsm’s in Tuttimus: Michel Gillijns 0497085066 en Martine Van de Velde 0479986459
Dank bij voorbaat!Michel
Mijn klantnr. Is 1700414
Gsm’s in Tuttimus: Michel Gillijns 0497085066 en Martine Van de Velde 0479986459
Dank bij voorbaat!Michel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.