Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Ik heb op 17 november een bestelling geplaatst op de e-shop. Het gaat over een iPhone XS Max met een abonnement dataphone 2gb + mobilus S (momenteel heb ik nog een herlaadkaart bij orange). Heb online alle gegevens ingevuld waaronder huidige provider, simkaartnummer, en behoud van nummer etc. Hierna heb ik het volledige bedrag moeten betalen en meteen een bevestigingsmail gekregen. Een paar dagen gewacht, maar geen enkel nieuws over mijn bestelling gehoord. Wanneer ik mijn bestelling probeer te tracken, kom ik op een pagina die het volgende geeft: je authenticatie wordt niet langer erkend. Ik heb dan verschillende keren met de klantendienst gebeld, en telkens zeiden ze iets anders. iPhone niet voorradig, gegevens die niet volledig waren... Sommige medewerkers deden zelfs moeilijk omdat ik nog geen klantennummer heb (moet nog worden toegekend door proximus). Nu zijn we al reeds 10 dagen verder en heb ik nog altijd geen nieuws. In mijn eerste mail heb ik wel een bevest
Ik wil het tv gedeelte uit mijn abonnement halen maar hoe werkt dit? Ik stuur het opzegformulier in en dan? Decoder inleveren hoe wat waar, kom ik in een ander pack uit of wordt enkel het tv gedeelte uit mijn huidige pack gehaald (?) ik kan geen ander pack selecteren op het formulier en er wordt niks gezegd over de decoder Mijn grootste vrees is nog wel dat omdat het nu in een pack zit de hele zaak wordt opgedoekt, incl m'n internet en telefoon
Ik heb het pack tuttimus,nu zijn er tv opties vb entertainment -movies&series pass,waar bij staat INBEGREPEN in tuttimus en toch kan ik deze zenders niet ontvangen.ik heb hier reeds een telefoon gesprek over gehad met een Proximus medewerker,en die zei mij als je 9,95 € bij betaald kan je deze zenders hebben.dus nu weet ik niet wat inbegrepen eigenlijk wil zeggen.???
Beste allen, waarom is er een USB poort de decoder en hoe kan ik die gebruiken en bedienen?
Kan ik voor een verlengkabel Proximus (UTP c5) terecht in de winkel van proximus of kan ik die ergens bestellen ?
Wanneer VOLTE voor Nokia 6.1
Ik ben internetklant bij Proximus. Vroeger kon ik met mijn gsm probleemloos inloggen op de hotspots. Ik wil nu smart WiFi instellen maar dit kan niet op mijn gsm? Ik lees dat het zelfs met een prepaid kaart kan ingesteld worden?
Hallo ik heb 2 keer met de klantendienst computer gebeld en krijg enkel te horen dat er "door een incident" problemen zijn op de lijn in Brussel. Meer krijg ik echter niet, ik zou graag weten hoelang de vertraging (video bekijken bijna onmogelijk) zal duren in de buurt van Diksmuidelaan Brussel. Met dank
Heb Tv Replay+via My Proximus eergisteren smorgens online besteld en is nog steeds niet actief. Heb bevestiging gekregen via e-mail van deze bestelling dat het binnen 24 uur zou geactiveerd worden. Had ook terug all-sports willen activeren maar als dit ook zo lang gaat duren zullen we de champions leguae vanavond gaan missen. Bij de tv produkten staat : Uw bestelling is in behandeling, alle opties en instellingen zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. Bedoelen ze hiermee Engelengeduld? Mvg, RomBie Klantnr 493924
weet er iemand hoe men outlook 2016 moet instellen voor email te krijgen van mijn proximus rekening ???
Hallo men dochter kan op dit spelvan play and gold spelen maar ik niet?wat doen we verkeerd blijkbaar kan je hiermee punten sparen om gratis filmen te sparen ?
Heeft Proximus op termijn plannen om de downloadlimiet van Internet Start te verhogen van 100 GB naar 150 GB?
Na hoeveel tijd kan Ik de app Proximus Tv gebruiken? Ik kan nog steeds niet inloggen,De installatie van de Proximus diensten zijn thuis bij mij geïnstalleerd op 26/11/‘18 De installateur heeft me verteld dat het max 3dagen zou duren? Alvast bedankt
alleen TV zonder Pack kan dat bij proximus?
Sinds gisteren al zenden de Belgische posten uit met een zeer verstoord beeld. Alles al 3x uitgezet, gereset en opnieuw begonnen zonder enige verbetering. Kan u helpen?
Beste Proximus-klant, wil je een optimale tv-ervaring en de laatste nieuwigheden ontdekken? We stuurden nieuwe software naar je decoder. Het enige wat jij moet doen, is je decoder herstarten door op de on/off-knop achteraan je decoder te duwen. Veel kijkplezier! Wat is er veranderd ???
ik ben nieuwe klant geworden bij proximus en ze zijn juist alles komen aansluiten alles werkt gelijk het hoort deze morgen heb ik dit bericht gehad Beste Proximus-klant, ter info: wij sturen vandaag een aanvraag naar je huidige operator om je gsm- nummer 0494******over te dragen naar de geleverde simkaart 2100334***226. Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort! Het Proximus-team maar ik zit nog steeds op mijn oude provider is dit normaal wij gaan over met 2 gsm en internet en digitaal tv
Hallo, Recent heb ik een abonnement genomen voor mijn dochter van 11. Graag had ik dat ook kunnen beheren via MyProximus, gekoppeld aan mijn account. Kan dit? Mvg, Jo Goos
Beste, Heb nog steeds geen punten bijgekregen factuur is reeds van 26,07 ik dacht dag dit na een 5 tal dagen aangepast werd. Graag eens nakijken aub alvast bedankt. mvg Frans
- inkomende oproepen : enkel 'oproep' op display -> geen nummer - gemiste oproepen : 'geen nummer' - pay and go => na 15 seconden wordt overgeschakeld naar voicemail, ... misschien geen probleem voor lucky Luke, die sneller is dan zijn schaduw, maar ik mis tijdens werkzaamheden de meeste oproepen wegens te traag. => ik kan zelf contactpersonen contacteren, maar ben zo goed als telefonisch onbereikbaar
We zouden op 12/12 overschakelen naar Proximus met alles maar nu hebben ze onze gsm al geactiveerd waardoor deze van mijn vrouw niet meer werkt men zou mij hier vandaag voor terug bellen maar is nog niet gebeurt
Ik ben recent overgeschakeld naar proximus, vanaf vandaag kan ik niet meer via mijn oude account op netflix inloggen omdat deze vanaf nu via proximus loopt (pakket). Hoe kan ik nu inloggen op app op mijn ipad?
Heb sinds begin november minimus pack. Alles werkt normaal. Paar uurtjes geleden was er een update. (dacht voor decoder, heb te snel weg geclicked). Update goed verlopen maar nu is mijn (nieuwe samsung) smart tv al 4 keer zelf opgestart. Decoder staat op, tv staat af. Was ervoor nooit. Iets in de instellingen automatisch veranderd?
nu heb ik perongeluk een programma verwijderd uit mijn opnames dat ik nog graag wou zien, is er een mogelijkheid om deze terug te vinden? alvast bedankt
Heb een nieuw toestel samsung A6 sinds 6 dagen in gebruik,zonder Mms te sturen, Werd er mij al wel 2 aangerekend,kan Proximus deze functie MMS stopzetten ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.