Probleem smartphone + abonnement Beste,
Ik heb op 17 november een bestelling geplaatst op de e-shop.
Het gaat over een iPhone XS Max met een abonnement dataphone 2gb + mobilus S (momenteel heb ik nog een herlaadkaart bij orange).
Heb online alle gegevens ingevuld waaronder huidige provider, simkaartnummer, en behoud van nummer etc.
Hierna heb ik het volledige bedrag moeten betalen en meteen een bevestigingsmail gekregen.
Een paar dagen gewacht, maar geen enkel nieuws over mijn bestelling gehoord. Wanneer ik mijn bestelling probeer te tracken, kom ik op een pagina die het volgende geeft: je authenticatie wordt niet langer erkend. Ik heb dan verschillende keren met de klantendienst gebeld, en telkens zeiden ze iets anders. iPhone niet voorradig, gegevens die niet volledig waren... Sommige medewerkers deden zelfs moeilijk omdat ik nog geen klantennummer heb (moet nog worden toegekend door proximus).
Nu zijn we al reeds 10 dagen verder en heb ik nog altijd geen n