Skip to main content
weet er iemand hoe men outlook 2016 moet instellen voor email te krijgen van mijn proximus rekening ???
E-mail instellingen vind je hier

-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/e-mail-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

maar als je bedoelt om facturen (rekeningen ) te volgen kan je dit via -> MyProximus
bedankt voor deze informatie,



maar ik heb deze instellingen ook al geprobeerd, en het lukt mij niet.

De versie gaan tot outlook 2013 en niet tot die van 2016. Dus het zal dan nog iets anders zijn.

Er zou een downloadbare macro voor moeten bestaan voor dit gemakkelijk in te vullen .???
U bedoelt toch niet Outlook configureren voor Office 365?

Doet de Installatiewizzard dat dan niet?



Hier vindt u wat er op de support site van Proximus staat daarover:



www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_office_365_outlook/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/microsoft-office-365/installatie-en-configuratie/-sup-to-do/html
Neen, het probleem is dat de instellingen op de px site niet beschreven staat voor outlook 2016

maar die link kan wel van pas komen ;-)

daar staat trouwens ook de link naar MS office support wat ook voor sommigen interessant kan zijn.

https://support.office.com/nl-nl/article/Uw-Office-365-postvak-instellen-in-Outlook-a8059189-d5e5-419e-8702-0462e16891e1?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
Tot vorige vrijdag werkte Outlook onder Office 365 zonder enig probleem.

Vandaag kan ik plots geen mails verzenden en ontvangen.

Ik heb alle instellingen nagekeken en correct terug aangepast (volgens de gegevens op de Proximus server).

Na aanpassing test ik de boek en het lukt niet. Wat me opvalt is dat het systeem de uitgaande mail hostname telkens aanpast in smtp.skynet.be.

Wie kent dit probleem en wie kan me helpen.
Dirk,



Voor je vraag kan je gerust een contactformulier via de website gaan invullen. Dan krijg je info vinden via volgende link: https://www.proximus.be/support/nl/id_scats_ict_cloud/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/website-en-cloud.html



Lukt dit nog steeds niet kan je daar een contactformulier invullen en daar wordt je dan verder geholpen.

Grtjs,



Charlotte
Charlotte

Ik heb Outlook niet aan de praat gekregen maar Windows 10 mail wel.
Dirk, dan ga je best je instellingen van je Windows 10 even overlopen met je instellingen van je Outlook. Dan moet dit ook perfect werken.

Grtjs, Charlotte
Neen Charlotte, lukt niet

Wanneer ik in de parameters voor de uitgaande mail "relay.proximus.be" invul past het systeem, nadat ik op repareer druk zie ik dit wijzigen naar "smtp.skynet.be"??
Dirk, kan je je gegevens even via een privé bericht doorsturen? Grtjs



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Charlotte, wat moet ik u toesturen?
Dirk, graag klantennummer of lijnnummer.
Deleted
Dirk, gelieve gegevens in de toekomst privé te sturen. Wij laten niet graag privé gegevens van onze klanten hier op staan, vandaar dat wij ook de link om dit in een privé bericht door te sturen hebben meegegeven.

Als je mailbox staat ingesteld op IMAP, kan je probleemloos even je mail account volledig verwijderen van je PC en deze opnieuw gaan toevoegen aan de hand van de correcte gegevens.
Als ik mijn account verwijder, ben ik dan niet mijn mails kwijt?
Dirk, als je via IMAP werkt niet. Dan staan deze op de mailserver bewaard. Enkel POP is bewaard op het toestel zelf.
IMAP?
Sorry maar na mijn account staat POP/SMTP, ik ga dus niet verwijderen want dan ben ik belangrijke mails kwijt!
Dirk, aangezien de mailbox werkt op Windows 10 weten we wel dat het probleem niet aan Proximus is gelegen. Je kan altijd nog even proberen via onze eigen webmail: https://webmail.proximus.be/

Reageer