Beantwoord

Wanneer VoLTE voor Nokia 6.1?

  • 30 November 2018
  • 7 reacties
  • 409 Bekeken

Wanneer VOLTE voor Nokia 6.1
icon

Beste antwoord door AkiW 3 December 2018, 16:51

Bekijk origineel

7 reacties

louter ter info: dit is een antwoord van Proximus dat hieromtrent gegeven werdt


VOLte (= HD voice over 4G):

- Dit gebeurt automatisch, de klant of verkoper dient niets te doen.Klanten met een VoLTE compatibel toestellen ( Samsung-toestellen, Android OS, en nu zijn de iPhone 6, 6S, 6SE, 7 en 7 Plus ook compatibel) ontvangen een sms wanneer VoLTE voor hen geactiveerd wordt. Ze kunnen dan best even hun toestel heropstarten.

Groeten, Aw

Proximus heeft hun lijst nog blijkbaar niet recent geüpdatet :
Met volgende smartphones kan je van VoLTE genieten:
Apple: iPhone 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, SE, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus en iPhone X.
Huawei: P10, P20, P20 Lite, P20 Pro, P Smart en Mate 10 Pro.
Samsung: Galaxy S5, S6, S6 Edge, S6 Edge+, S7, S7 Edge, S8, S8+, S9 en S9+, A3 (2016 & 2017), A5 (2016 & 2017), A8 (2018), J3 (2017), J5 (2015 & 2017), J7 (2017), Xcover 4 en Note 8.
Sony: Xperia XZ1, XZ1 Compact, XZ2, XZ2 Compact, XA2 en L2.
(laatste update van deze lijst: 14 mei 2018)
en hier vind je ook de lijst nog eens maar Nokia zie ik ook nog niet staan
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/hoe-bellen-via-4g.html
vind op mijn iphone de optie Schakel LTE in niet 😞
Reputatie 6
Badge +3
Dag Michel,
Zoals AkiW reeds zei
VoLTE (= HD voice over 4G):

- Dit gebeurt automatisch, de klant of verkoper dient niets te doen.Klanten met een VoLTE compatibel toestellen ( Samsung-toestellen, Android OS, en nu zijn de iPhone 6, 6S, 6SE, 7 en 7 Plus ook compatibel) ontvangen een sms wanneer VoLTE voor hen geactiveerd wordt. Ze kunnen dan best even hun toestel heropstarten.

Mvg, Wilfried
Hallo wilfriedJ,

Geldt dit ook voor klanten met een P&G kaart, want ik heb nog altijd geen sms ontvangen op mijn Samsung Galaxy Note 8

Mvg, Martin
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,
VOLte is Compatibel met

•Alle tariefplannen, prepaid, postpaid voice en postpaid Mobile Internet (Proximus Fix & Mobile)

Mvg, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sven
Wat voor toestel heb je?
Mvg, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Beste, indien uw toestel VOLTE ondersteunt, dan gebeurt de activatie ervan automatisch. U dient hiervoor niets verder te ondernemen. U zal dan ook nog een sms van ons ontvangen, wanneer VOLTE is geactiveerd. Na het ontvangen van de sms, raden wij u aan om uw toestel dan eens 1 keer herop te starten, voor een up-date. Groeten, Akhi

Reageer