Beste,
Heb nog steeds geen punten bijgekregen factuur is reeds van 26,07 ik dacht dag dit na een 5 tal dagen aangepast werd.
Graag eens nakijken aub alvast bedankt.
mvg
Frans
Bladzijde 1 / 1
Beste Frans, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Ik denk dat er een algemeen probleem is met de toekenning van de Premium Club-punten voor de facturen van deze maand. Is dit al bekend intern?
Alvast bedankt voor het nazicht.
Mvg
Alvast bedankt voor het nazicht.
Mvg
Bij mij is dit niet. Punten van Augustus zijn al bijgeschreven binnen 1 dag. In juli ook geen probleem.
TUI: hier ook geen problemen
Dag Tien,
Misschien kan je ons nog even je klantennummer doorgeven via deze link dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried
Misschien kan je ons nog even je klantennummer doorgeven via deze link dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried
Zit bijna aan volgend factuur en nog steeds geen punten gezien,hoop dat dit nog in orde komt.
Mvg,Frans
Mvg,Frans
ik ben al klant sinds 26 december 2017 met mijn telefoon abonnement maar heb nog geen enkel punt gekregen.
mvg tsv
mvg tsv
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.