Skip to main content
Antwoord

Mms

  • November 30, 2018
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Heb een nieuw toestel samsung A6 sinds 6 dagen in gebruik,zonder Mms te sturen,
Werd er mij al wel 2 aangerekend,kan Proximus deze functie MMS stopzetten ?

Beste antwoord door HadewychT

We kunnen dat ook desactiveren als u dat wil. Dan is het wel enkel mogelijk er terug gebruik van te maken als wij het terug activeren. Inderdaad misschien eerst nakijken wat Martin je stuurde. LAat het maar weten als je wil dat we het toch desactiveren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • November 30, 2018
je kunt dat ergens instellen op je android smartphone dat er geen mms meer verstuurt wordt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2018
Ok thx ik heb al gezocht maar nog niks gevonden

Martin
  • November 30, 2018
heb al vlug eens met google search gezocht en hier vind ik bv dit
http://innov8tiv.com/fix-sms-converting-to-mms-in-galaxy-and-other-android-phones-guide/

enz...
Open het sms programma -> menu -> instellingen -> send message settings -> automatisch omzetten naar mms uitvinken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2018
Bedankt ik ga hier mee aan de slag.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 30, 2018
We kunnen dat ook desactiveren als u dat wil. Dan is het wel enkel mogelijk er terug gebruik van te maken als wij het terug activeren. Inderdaad misschien eerst nakijken wat Martin je stuurde. LAat het maar weten als je wil dat we het toch desactiveren.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 1, 2018
Het zou fijn zijn dat jullie Mms deactiveren, bedankt !

  • December 1, 2018
Kan je me even in privébericht je telefoonnummer én klantennummer geven? Dan breng ik dit snel in orde. Groetjes, Wenzel

Martin
  • December 1, 2018