Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb nog een oude pack telefonie + internet + TV met 2GB mobiel internet gratis. Vroeger was dit enkel geldig in België, maar onlangs heb ik gemerkt dat er nu "EU" staat wanneer ik mijn maandelijks verbruik nakijk. Betekent dit dan dat de gratis 2GB ook geldig is in landen binnen de Europese Unie, of blijft deze 2GB van Surf Free Anytime enkel geldig binnen België?
ik kan de ondertiteling bij een opgenomen programma niet activeren. De ondertiteling is geactiveerd wanneer ik rechtstreeks kijk. Ik heb reeds tweemaal kontakt gehad bij proximus en de stappen gevolgd maar tevergeefs. Weet iemand wat ik eventueel verkeerd doe ?
Websites met haken en ogen, 0800 nummers waar tegen een bits & bytes moet optornen. MIJN FACTUUR KLOPT NIET maar ik kan niet bij een dienst terecht!!!!
ik heb nu al zo een 36 uur nieuwe gsm en sim kaart. Nog altijd geen activatie. Heeft iemand enig idee wanneer wanneer dit in orde komt ? Gsm al een stuk of honderd keer aan en afgelegd maar dit brengt ook geen soelaas. Dit vindt ik heel spijtig om te starten.
Via "my proximus" is het niet mogelijk om een bestaand abonnement te veranderen naar een ander . Wil mijn abonnement overzetten van mobilus S naar mobilus M Kan ik het via het forum laten veranderen? Alvast bedankt ,
Mijn tuttimus loopt af op 30 december 2018. Nu wil ik mijn abonnement verlengen dus vanaf januari weer een nieuwe tuttimus door laten lopen. Heb ik nu geen recht op een van de nieuwe aanbiedingen bij tuttimus? Dat zou raar zijn aangezien er een nieuw abbonement weer start. Anders is het handiger mijn abbonement stop te zetten en een opnieuw af te sluiten. Of bij een andere aanbieder er 1 af te sluiten om wel weer na zoveel jaar opnieuw van een aabieding te kunnen genieten.
Na al de cinema voordien , blijft de miserie duren ! Het is onbeschrijflijk hoe je als klant hier bijproximus behandeld word , het is een echte schande en je kan er bijna niets tegen beginnen . Mijn vorige problemen zijn na 4maand nog altijd niet verholpen ... Call center opbellen en ik garandeer je dat je na een uur 3jaar ouder bent geworden van de onkunde , arrogantie en zelfs brutaliteit als je aantoont dat ze aan die telefoon niet goed bezig zijn ! Ze durven zelfs ophangen wetende dat jemoet terug bellen en zo terug helemaal opnieuw kan gaan uitleggen ! ik overdrijf totaal niet maar op 1dag ben ik zo 4 keer doorverbonden geweest en elke keer terug alles opnieuw moeten uitleggen maar owee als je iets te duidelijk tegen ze bent ...het is een machtspelletje waar je als klant weinig tegen kan inbrengen ! Bij hun collega s van telenet was het erg maar bij Proximus??? dat is buiten categorie Het laatste probleem ...nu momenteel op vakantie naar Israel ..op voorhand een extra bun
De laatste dagen, tot voorheen, is het niet meer mogelijk het resterende bel krediet terug te vinden. Graag herstel van deze optie aub.
Pas Fiber klant. Vaste lijn geeft nummer onbekend. Ook 1919 werkt niet meer. Kan dit in orde gebracht worden (als gratis dienst)?
Hallo, Vorige week woensdag heb ik een verhuisaanvraag gedaan. Dit is via de website gebeurd, uiteindelijk heb ik naar de helpdesk gebeld om te vragen of alles goed doorgekomen was, dit werd bevestigd door de Proximus medewerker en ik zou ook een mail ontvangen. Na 1 uur nog geen mail ontvangen, dus teruggebeld en dan te horen gekregen dat de collega een aanvraag heeft gedaan maar dit blijkbaar mislukt is... Dan toch de verhuis kunnen regelen aan de telefoon, bevestigingsmail gekregen en ik ging diezelfde dag nog (woensdag) teruggebeld worden om een afspraak te maken met de technieker. En aangezien ik komend weekend verhuis, is het nogal kort dag, maar goed de medewerker had gezegd dat een afspraak met de technieker zeker nog mogelijk was op korte termijn (woorden om mij een beetje te sussen?!)... Helaas, geen telefoontje meer gekregen. De dag nadien teruggebeld, vriendelijk terecht gewezen dat het echt niet de bedoeling is dat ik Proximus opbel want dat het tot 48uur kan dure
Beste klant, We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen. Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 3***. Hieronder vindt u een kopie van uw vraag: E-Mail: ****@iris.be Contactnummer: 047 ***** Info: Beste Ik ben enorm teleurgesteld in Proximus. Ik zie vrijdag dat er een actie is met de btw op Samsung smartphones. Dus ik bel naar jullie vrijdag en vraag of dit klopt en geldig is op een smartphone die ik bij jullie bestel en dit word mij bevestigd door jullie. Ik bestel direct een gsm de vrijdagavond 30/11/2018 zelf nog en ik betaal het ook direct online nog 149 euro. De levering zou plaats vinden op 1/12/2018 Maar helaas is er geen gsm op 1/12/2018 ik bel zaterdagavond naar jullie dienst en niemand weet waarom deze gsm niet geleverd is. Vandaag helaas nog niets geleverd ik bel terug naar de klantendienst en die weten mij vrolijk te zeggen dat de gsm nog niet verstuurd is waarom weten ze niet. Ze weten ook niet wanneer deze zal verst
Beste, Gisteren veranderden we ons pack naar Tuttimus, daarbij kochten we twee nieuwe gsm's via zo'n offerte. Nieuwe simkaart erbij want wij hadden nog oude simkaarten die te groot waren voor Samsung Galaxy A5. We starten onze nieuwe gsm op met simkaart erin krijgen we steeds de melding alleen noodoproepen en geen netwerk wanneer we willen bellen of smsen. Al een aantal keer lees ik op dit forum dat men de simkaart 'vergeten' is te activeren. Graag zouden wij dit opgelost zien. Met vriendelijke groeten
De laatste tijd hebben wij vaak het probleem dat wanneer we bij een opname op "kijken" klikken, de opname gewoon gewist wordt. Is het mogelijk deze opnames terug te zetten?
Na het resetten van mijn decorder kan ik geen HD meer ontvangen bij mijn instellingen staat dat mijn bandbreedte nietvolstaat en bij profielnaam decorder staat dat het een sd tv is. Hoe kan ik dit oplossen
Op 15 November hebben wij de overdracht van een nummer Proximus (nieuwe medewerker) naar ons abonnement Proximus gevraagd. Het is een lang verhaal maar de Proximus klantendienst weet amper hoe ze dit dienen aan te pakken. Zopas opgebeld om de stand van zaken te weten. Medewerker haakt gewoon in, omdat ik zeg net zegt u A en nu zegt u B... wat is er nu van aan ! Customer experience = 0 Eén maand om nummers over te dragen ? Komaan zeg. Ik heb net de concurrentie opgebeld en ze een voorstel gevraagd... want ik ben het meer dan beu... Ontevreden klant
Gisteren kreeg ik een sms'je zei dat ik 50 euro overschreden, en dat staat +60 euro op mijn aap. Dat vind ik raar, want een uur daarvoor kreeg ik een sms'je zei mijn surfvolume is op, dan heb ik direct mijn internet afgezet. Hoe kan dat toch zoveel gekost? Ik heb online gecontacteerd, ook een mailtje gestuurd, maar zij hebben mij niet geholpen. Oké, ik ga naar Proximus center, misschien die medewerkers kunnen beter voor mij uitleggen. En? Heeft die mevrouw mij geholpen? NEE! Ik wacht op de rij, gewoon een antwoord wil kregen. Maar die mevrouw is zooo 'vriendelijk', ik kan zelfs mijn zinnen niet afmaken. Ik uitlegd mijn situatie, en vroeg hoe komt dat ik zo hoog bedrag heb. Zij zei: 'ah ja, kijk, jouw data is opgebruik, dus die 60 euro betekent dat je 600MB internet over verbruikt.' Ik dacht dat gaat toch niet? Ik keek geen films via 4G, en heeft niks gedownload, hoe kan ik 600MB te veel gebruikt? Dus ik steld mijn vraag nog eens. Mijn Nederlands is niet zo goed, dus ik
Las diverse topics - van jaren geleden tot op heden - aangaande ongewenste e-mails en, nog steeds (!!) de ONMOGELIJKHEID om ze te blokkeren. Men zou kunnen verwachten van proximus daar enige aandacht zou voor hebben en eindelijk werk zou maken van de mogelijkheid voor een persoonlijke database waarin, nog voor ze in de mailbox terecht komen, die berichten al geblokkeerd worden. Niets daarvan! Je zult ze krijgen'en in de spambox steken' ???? We leven ondertussen in de laatste helft van 2018 en proximus blijft ... niets doen! Ik ben geen expert maar het lijkt me technisch gezien geen onoverkomelijk probleem om dat te verwezenlijken maar ... toch ! Hopelijk leest iemand met meer gedrevenheid dan proximus deze topic met échte antwoorden?
Hallo Ik had graag de app waarop je geen mobiele data zou verbruiken op instagram gezet i.p.v. whatsapp. Echter staat er alle wekenlang dat de vorige aanvraag nog steeds in behandeling is, terwijl ik geen aanvraag heb gedaan. Sinds gisteren is de nieuwe maand begonnen dus ik dacht van misschien lukt het nu, maar nog steeds hetzelfde. Wat kan ik doen? Ik ben al langst geweest bij een helpdesk maar ook zij konden niet helpen Met vriendelijke groeten Kenneth
Ik heb nu 24 maanden betaald voor mijn abo + gsm (mobilus 20 + A5). Deze gsm is dus afbetaald. Kan ik met een andere gsm (zelf gekochte A7) dit abonnement verder laten lopen door de simkaart van de A5 naar de nieuwe A7 te verplaatsen?
Mijn instellingen met wifi bbox is OK thuis en mijn nieuw toestel is via myproximus klaar gemaakt voor smart wifi maar als ik onderweg met smart wifi proximus wil proberen komt ofwel het netwerk niet te voorschijn en indien wel krijg ik : Verificatiefout opgetreden. Dank indien iemand mij raad kan geven.
Wat is de kostprijs van Replay+ ?
gisteren kocht ik een samsung s9+ in de proximus shop in Gent, wil gebruik maken van de black Friday aktie en krijg steeds de melding ongeldige ean code! wat nu?
Is het normaal dat je na 5 maal telefonisch contact voor een nieuwe voor aanleg van kabel nog altijd geen kabel hebt. maar al wel 1 maand verloren hebt en ander half uur aan gesprekken en stom wacht muziek van proximus in je oren hebt gekregen?? Als ze dan een afspraak geregeld hebben zetten ze deze op je huidig adres. Echt slim een ontevreden klant. Voor mij hoeft het nu echt niet meer. Als ze zo aan klanten binding willen doen mooie reclame.
Alles is blanco momenteel. Er staat in begin wel iets van dat bepaalde Channel info niet beschikbaar is, maar alles is (en blijft) dus gewoonweg blanco. Er verschijnt geen enkele zender, niets onder gids ... Dus op de pc kijken is er (voor de zoveelste keer) weer niet bij ...
Aankoop smartphone + 24 maand abonnement nog steeds niet ontvangen, na 8 dagen wachttijd. Bij nazicht online is de status van bestelling van 6 november nog steeds: "bestelling wordt voorbereid" Bij de concurrentie gaat dat een minstens 6 dagen sneller...heb nu al spijt van de aankoop en dit lamzakken gedoe !! En iedereen mag het weten!!! ...Nu al een ontevreden klant...Shame on YOU PROXIMUS !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.