gisteren kocht ik een samsung s9+ in de proximus shop in Gent, wil gebruik maken van de black Friday aktie en krijg steeds de melding ongeldige ean code! wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Dag Yves,
Die actie is momenteel verlopen
Looptijd: vrijdag 23 t/m maandag 26 november
Mvg, Wilfried
Die actie is momenteel verlopen
Looptijd: vrijdag 23 t/m maandag 26 november
Mvg, Wilfried
Dat is onzin Wilfried! De aankoopdatum moest tussen 23 en 26 november zijn. De registratie loopt nog tot 10 december!
Hier ook problemen. 25 november 2 toestellen besteld na veel problemen op de site, 27 november gingen de toestellen geleverd worden. 27 november bericht gekregen dat de levering is uitgesteld. Maar tot wanneer? Tot de registratie aktie verlopen is? Mooi. €800 cashback misgelopen door jullie?
Hier ook problemen. 25 november 2 toestellen besteld na veel problemen op de site, 27 november gingen de toestellen geleverd worden. 27 november bericht gekregen dat de levering is uitgesteld. Maar tot wanneer? Tot de registratie aktie verlopen is? Mooi. €800 cashback misgelopen door jullie?
louter ter info: op de site van samsung kun je ook zien welke offers nog lopen:
>
https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/
>
https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/
Dag Bert,
Heb je dan een orderreferentie?
Dan kunnen we dit nakijken.
Proximus 'Black Friday' Deze aanbiedingen zijn geldig van 23/11/2018 t.e.m. 26/11/2018 en zolang de voorraad strekt.https://www.exellent.be/nl/p/proximus-black-friday-promo
Mvg, Wilfried
Heb je dan een orderreferentie?
Dan kunnen we dit nakijken.
Proximus 'Black Friday' Deze aanbiedingen zijn geldig van 23/11/2018 t.e.m. 26/11/2018 en zolang de voorraad strekt.https://www.exellent.be/nl/p/proximus-black-friday-promo
Mvg, Wilfried
Hallo Wilfried.
Dit is de orderreferentie.
R4WEBSHOP002255405
Volgens uw collega's aan de telefoon konden ze niets nakijken.
Aan messenger krijg ik alleen een robot aan de lijn en als die mij wilt doorverbinden met een medewerker komt er geen reactie meer.
Hopelijk kan u wel helpen.
Mvg,
Bert
Dit is de orderreferentie.
R4WEBSHOP002255405
Volgens uw collega's aan de telefoon konden ze niets nakijken.
Aan messenger krijg ik alleen een robot aan de lijn en als die mij wilt doorverbinden met een medewerker komt er geen reactie meer.
Hopelijk kan u wel helpen.
Mvg,
Bert
Deze avond heb ik telefoon gekregen dat iemand het opvolgd.
Hopelijk lukt het nog op tijd.
Mvg.
Hopelijk lukt het nog op tijd.
Mvg.
Dag Bert,
Er staat hiervoor ook een dossier 36570180 in behandeling voor de backoffice.
Mvg, Wilfried
Er staat hiervoor ook een dossier 36570180 in behandeling voor de backoffice.
Mvg, Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.