ik kan de ondertiteling bij een opgenomen programma niet activeren. De ondertiteling is geactiveerd wanneer ik rechtstreeks kijk. Ik heb reeds tweemaal kontakt gehad bij proximus en de stappen gevolgd maar tevergeefs. Weet iemand wat ik eventueel verkeerd doe ?
Bladzijde 1 / 2
Hey Jozef,
Heb je dan al eens geprobeerd je decoder volledig te resetten aan de hand van het gaatje achteraan? Zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5c
Mvg,
Wenzel
Heb je dan al eens geprobeerd je decoder volledig te resetten aan de hand van het gaatje achteraan? Zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5c
Mvg,
Wenzel
Ik heb het zopas geprobeerd. Ik heb nu nergens geen ondertiteling meer en lukt niet om opnieuw in te stellen
Je decoder gaat dan best eerst eens vervangen worden.
Kan je even een privébericht met ons beginnen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijken we hoe we het best een nieuwe decoder tot bij jou krijgen.
Kan je even een privébericht met ons beginnen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijken we hoe we het best een nieuwe decoder tot bij jou krijgen.
Betreft: ondertiteling.
Ik heb ondertiteling geactiveerd en had ondertiteling bij de rechtstreekse uitzending maar niet bij de opnames. Na een reset heb ik nu niets meer.
Volgens u moet ik een nieuwe decoder hebben.
Mijn adres is: Jozef Vandesompele
Westerlaan 33/2
8790 Waregem.
Tel 056 601074
Ik heb ondertiteling geactiveerd en had ondertiteling bij de rechtstreekse uitzending maar niet bij de opnames. Na een reset heb ik nu niets meer.
Volgens u moet ik een nieuwe decoder hebben.
Mijn adres is: Jozef Vandesompele
Westerlaan 33/2
8790 Waregem.
Tel 056 601074
Er zou maandag een postbode je nieuwe decoder kunnen brengen. Past dit voor jou? De oude decoder mag je dan direct terug geven aan de postbode.
Ok dank u wel
Een nieuwe decoder zal ook het probleem niet oplossen, Proximus is hiervan op de hoogte !!! Blijkbaar niet alle medewerkers
Zie hierover volgende topics :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-ondertiteling-meer-mogelijk-bij-opgenomen-programma-s-46136
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-travel-channel-18486
Zie hierover volgende topics :
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-ondertiteling-meer-mogelijk-bij-opgenomen-programma-s-46136
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-travel-channel-18486
Ik heb ondertussen van iemand een tip gekregen en het lukt.
Yellow, mss is dit probleem enkel en alleen nog aanwezig voor Gentenaars
Hier nog een Gentenaar met problemen van ondertiteling zowel op V5 als V5 compact?
Mr Jozef Vandesompele, kan je die tip hier eens neerschrijven, misschien lukt het ons Gentenaars dan ook
Wanneer u uw uitzending bekijkt druk op Ok daal af in de lijst tot ondertitels of gesproken taal en ondertitels en druk op Ok Indien geen enkele van die opties beschikbaar is, is er geen ondertiteling mogelijk voor deze uitzending.
Selecteer nu de taal( bv NL indien u een nederlands gesproken uitzending bekijkt )van uw keuze om ze uitsluitend op uw zender te activeren en druk op Ok
Selecteer vervolgens bevestigen druk op ok eb daarna TV EN DRUK DAN OP DE TOETS BACK.
Bij mij lukt het op zowel nederlandse franse en duitse zenders. Ik dat dit je helpt
Laat je iets weten of bij lukt of niet.
Selecteer nu de taal( bv NL indien u een nederlands gesproken uitzending bekijkt )van uw keuze om ze uitsluitend op uw zender te activeren en druk op Ok
Selecteer vervolgens bevestigen druk op ok eb daarna TV EN DRUK DAN OP DE TOETS BACK.
Bij mij lukt het op zowel nederlandse franse en duitse zenders. Ik dat dit je helpt
Laat je iets weten of bij lukt of niet.
maar lukt het ook voor opnames, want dit is het probleem dat hier gesteld werd!
Zeker
Zeker bij mij lukt het prima
Sorry de voorlaatste stap TV mag je niet gebruiken.
ik had deze methode gevolgd want die staat op de proximus site beschreven en het werkte niet bij mij als het een opname was.
Ik weet niet wat er loos is maar op de proximus site vind ik deze pagina niet meer.
> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Of zou dit op de ene decoder werken en op de andere dan weer niet of is het met sommige decoder software versies dat het niet lukt ?!?
PS: toch gevonden op de Prox site:
>
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximustv_subtitles/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/proximustv-ondertitels.html
Ik weet niet wat er loos is maar op de proximus site vind ik deze pagina niet meer.
> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Of zou dit op de ene decoder werken en op de andere dan weer niet of is het met sommige decoder software versies dat het niet lukt ?!?
PS: toch gevonden op de Prox site:
>
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximustv_subtitles/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/proximustv-ondertitels.html
Ik heb een identiek probleem. Bij een rechtstreekse uitzending werken de ondertitels (via teletekst 888) zoals het hoort maar bij opgenomen programma's lukt de ondertitteling sinds een paar dagen niet meer. En ik woon niet in Gent, maar in Antwerpen.
En als ik een opgenomen programma wens te bekijken en OK klik dan kan ik geen taal meer instellen.
En als ik een opgenomen programma wens te bekijken en OK klik dan kan ik geen taal meer instellen.
allee dan ben ik toch al zeker de enige niet waarbij het op die manier niet werkt !
Bij mij is het op een decoder V5-mini .
Bij mij is het op een decoder V5-mini .
Je mag de de laatste stap TV niet intikken wel intikken op de toets BACK VAN JE ZAPPER. IBij een opgenomen programma zijn de onder titels er dan automatisch bij.
Voor de meeste klanten die dit probleem ervaren blijkt het activeren van de ondertiteling via "OK" en dan de verdere afloop van het menu, wel te werken, maar blijkbaar niet voor iedereen. Dit wordt ondertussen verder nagekeken door de juiste dienst.
Nog eens getest met de Nwsupdate op één. Tijdens de rechtstreekse uitzending lukt dat perfect, bij de opgenomen uitzending is er geen ondertiteling mogelijk.
Heb toch de indruk dat dit probleem bij mij ongeveer een week geleden is begonnen : enkele dagen geleden toen ik de TV startte kwam ik uit bij een beeld "Welkom bij Proximus" of zo iets, ik denk dat ze toen een software update hebben gedaan, maar toch niet OK.
Wel raar. Ik weet nog dat ik jaren geleden al bij Proximus heb aangedrongen om daaraan te werken. Toen zei men me dat dit geen dringend probleem was, dat ze daaraan werken, zonder er echt voorrang aan te geven. Het heeft ondertussen een ganse tijd relatief correct gewerkt, en nu boeren ze weer achteruit.
Heb toch de indruk dat dit probleem bij mij ongeveer een week geleden is begonnen : enkele dagen geleden toen ik de TV startte kwam ik uit bij een beeld "Welkom bij Proximus" of zo iets, ik denk dat ze toen een software update hebben gedaan, maar toch niet OK.
Wel raar. Ik weet nog dat ik jaren geleden al bij Proximus heb aangedrongen om daaraan te werken. Toen zei men me dat dit geen dringend probleem was, dat ze daaraan werken, zonder er echt voorrang aan te geven. Het heeft ondertussen een ganse tijd relatief correct gewerkt, en nu boeren ze weer achteruit.
Dus als volgt zou het dan wel moeten werken:
zijn er nog die dit even willen uitproberen voor opnames of het dan wel lukt
Mijn decoder is ook zo'n mini V5 compact.
Ja zo heb ik het gedaan en mijn decoder is.ook een min
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.