Skip to main content
Aankoop smartphone + 24 maand abonnement nog steeds niet ontvangen, na 8 dagen wachttijd.

Bij nazicht online is de status van bestelling van 6 november nog steeds: "bestelling wordt voorbereid"

Bij de concurrentie gaat dat een minstens 6 dagen sneller...heb nu al spijt van de aankoop en dit lamzakken gedoe !!

En iedereen mag het weten!!!

...Nu al een ontevreden klant...Shame on YOU PROXIMUS !
Dag Renaud,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer of orderreferentie doorgeven dan kijken we dit voor je na.

Mvg. Wilfried
ik ben klantnummer 615416560..en heb een vraag over mijn bestelling nr: R4WEBSHOP002142044 van 06 november die volgens "my Proximus" staat vandaag 16 november, nog steeds in status "Bestelling wordt voorbereid"...mag ik vragen wat de aanleiding is tot deze vertraging?

...
Bij mij net hetzelfde en de status van bestelling veranderd ook niet en dit al na 3 weken !
Beste,

Gelijksoortig probleem, vrijdag 10/11 telefonisch wifibridge besteld mocht ik normaal 14/11 ophalen in pick-up-point (postkantoor), 15/11 stond ik daar voor piet snot.

Volgens loketbediende zelfs nog niet toegekomen in verdeelcenter.

20 minuten aan telefoon gehangen vandaag 16/11 volgens telefoniste allemaal schuld van bpost.

Wil er nog aan toevoegen dat ik ettelijke jaren in Nederland heb gewoond en soortgelijke toestanden zijn daar ondenkbaar neem het van mij aan op ALLE gebied lopen ze hier in België 10 jaar achter, HET KOMT MIJ DE STROT UIT, je zou van de hoogste flat springen, in de diepste zee of voor de snelste trein gewoon om er vanaf te zijn. Voor alle duidelijkheid ben zelf Belg dus geen gefrustreerde Nederlander die op de kap van de Belgen zit.

Gegroet.
..En dan nog het lef hebben om te verkondigen dat Proximus een "Hoogtechnologisch bedrijf" is...het lijdt nog altijd aan dezelfde chronische ziektes van het mank lopend staatsbedrijf uit de jaren vijftig..het enige wat veranderd is, is het logo & de naam...de mentaliteit naar de klant toe is zelfs verergerd...#incompetent
maandag 26/11 Iphone via web besteld zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag niets: contact klantendienst via chat: problemen door succes te veel bestellingen. Weet niet wanneer het opgelost geraakt. Woensdag volglink in de mail werkt niet meer. Contact klantendienst via chat: systemen liggen eruit en dat is de reden van niet-levering. Mogelijk ligt het ook aan Bpost? Kan niet zeggen wanneer het opgelost wordt. Donderdag nog niks: op de website die ik via de link terug kan raadplegen staat mijn bestelling nog steeds niet in behandeling. Contact telefonisch met klantendienst: er zijn problemen en een team medewerkers gaat het proberen oplossen maar weet niet wanneer...

Als dat het werken is van profesionnals. Het is mij 3e smartphone via proximus, de 2 vorige had ik in de winkel besteld en direct meegekregen. Ik had dit nu beter ook gedaan. Zeer ontevreden: telkens een andere reden en geen zicht wanneer het opgelost geraakt. Een goede raad: als je nog bij PROXIMUS een gsm wil kopen haal hem dan in hun winkel. Ik ben dus blijkbaar niet de enige als ik dit allemaal lees...
bij mij hetzelfde en word ook van het kastje naar de muur gestuurd bij proximus weten ze niets gsm betaald en ze sturen hem niet.



schandalig ik ga hiert verder meer heb al 2 keer gebeld ze weten niet waarom hij niet verstuurd is of wanneer dit gaat gebeuren,



ik ga contact opnemen met de krant want ze bedotten iedereen met hun acties.

Reageer