Skip to main content
Antwoord

HD probleem

  • November 1, 2018
  • 16 reacties
  • 1253 Bekeken

Na het resetten van mijn decorder kan ik geen HD meer ontvangen bij mijn instellingen staat dat mijn bandbreedte nietvolstaat en bij profielnaam decorder staat dat het een sd tv is. Hoe kan ik dit oplossen

Beste antwoord door Charlotte.D

Ik heb de afspraak voor je ingeboekt op vrijdag tussen 8-12u. Dan mag je zeker iemand verwachten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

Martin
  • November 1, 2018
herstart ook eens je bbox

als dat niet helpt kijk ook eens je internetsnelheid na op http://pxs.speedtestcustom.com/

NB: vandaag feestdag dus niemand van proximus die je kan verder helpen.

  • Apprentice
  • November 20, 2018
Identiek probleem als door Berden aangegeven. Opnames in HD zijn niet meer te bekijken. HD zenders zijn niet meer terug te vinden. op het TV scherm komt : er ging iets verkeerd (SPC_4). De opname kan niet afgespeeld worden indien de betreffende zender (of de HD-versie) niet langer beschikbaar is.
activeren van HD in de systeeminstellingen lukt niet : melding of scherm : uw bandbreedte volstaat niet om programma's in hd-kwaliteit te bekijken.
Hoe kunnen zenders in HD opnieuw bekeken worden (bandbreedte uitbreiden) zodat opgenomen programma's toch nog kunnen bekeken worden ??

  • November 20, 2018
Heb je al eens je decoder heropgestart en/of gereset? Ik zie geen fouten in je configuratie hier. Groetjes, Wenzel

  • Apprentice
  • November 20, 2018
decoder heropgestart en ook gereset. moet een ander probleem zijn. geen zenderkeuze in HD meer mogelijk (bv. een op kanaal 30). gr. Ed

  • November 20, 2018
Dit gaat dan toch eens door een technieker ter plekke moeten worden nagekeken. Op welke datums zou je iemand kunnen ontvangen? Dan boek ik dit even voor je in.

  • Apprentice
  • November 20, 2018
zou nu vrijdag kunnen. gr Ed

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • November 21, 2018
Ik heb de afspraak voor je ingeboekt op vrijdag tussen 8-12u. Dan mag je zeker iemand verwachten.

  • Apprentice
  • November 21, 2018
ok Charlotte, staat genoteerd. dank voor uw bevestiging

  • Rising star
  • December 3, 2018
Wij hebben hetzelfde probleem - hoe werd dit opgelost bij jullie?

  • Apprentice
  • December 3, 2018
proximus technieker is langs gekomen

  • Rising star
  • December 3, 2018
En wat heeft die gedaan? Iets in huis of was het probleem buitenshuis?

  • December 4, 2018
Hey Liliane. Kan je even via volgende pagina je lijnnummer sturen? Dan bekijk ik even specifiek jouw situatie. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Rising star
  • December 4, 2018
Heel wat collega's hebben dit al gedaan - het probleem is trouwens vandaag spontaan weg- Met dank voor uw reactie.

Martin
  • December 4, 2018
Weet je ook de reden van het probleem?
Heb onlangs decoders omgewisseld mss?

  • Rising star
  • December 4, 2018
Niets gedaan de laatste maanden

Martin
  • December 4, 2018
Bedankt Lil1, 't zal dus een raadsel blijven ☺️