Hallo
Ik had graag de app waarop je geen mobiele data zou verbruiken op instagram gezet i.p.v. whatsapp. Echter staat er alle wekenlang dat de vorige aanvraag nog steeds in behandeling is, terwijl ik geen aanvraag heb gedaan. Sinds gisteren is de nieuwe maand begonnen dus ik dacht van misschien lukt het nu, maar nog steeds hetzelfde.
Wat kan ik doen? Ik ben al langst geweest bij een helpdesk maar ook zij konden niet helpen
Met vriendelijke groeten
Kenneth
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum om je hierbij verder te helpen
Hallo,
kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link ?:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het na om het naar Instagram aan te passen.
Groeten, Akhi
kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link ?:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het na om het naar Instagram aan te passen.
Groeten, Akhi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.