Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Mijn echtgenote heeft een erkenning handicap van het FOD gekregen; hebben we recht op een tegemoetkoming?
Beste, betreft openstaand saldo februari 2018 (6829085615) (klantnummer 619841064) Op maandag 12/03/18 ontvang ik een 1e herinnering voor openstaand saldo van 67 euro van februari met de vraag binnen de 3 dagen te betalen. Waarom heb ik hiervoor nog geen herinnering ontvangen? Waarom is de termijn (3dagen) zo kort? Soit ik betaal deze ochtend om 14/03/18 dus binnen de 3 dagen. Toch zie ik dat ik opeens 30 eur extra kosten aangerekend voor maart... onterecht. Waarschijnlijk een foutje in het systeem. Kunt u dit even rechtzetten? Mvg, Kris Ps: de 67eur van maart werd al betaald
Ik heb abo met toestel besteld en betaald,niemand zegt me hoe ver het staat.mijn advocaat is op de hoogte en zal via een kortgeding mijn geld terug eisen.
Op nieuwe PC trachten Windows10 mail app te configureren voor Skynet adres, wat niet lukt. Lijkt erop dat paswoord niet herkend wordt. Bij poging om paswoord te wijzigen via MyProximus en de Proximus webmail, geeft het aanmeldscherm aan dat het Skynet adres niet zou bestaan... CtrlC uit accountgegevens, CtrlV in aanmeldscherm en opnieuw zelfde melding. Wat ging er fout? Hoe Paswoord wijzigen?
Hoe komt het dat beide Extreme Sports Channel kanalen op de Nederlandse post en Franse post allebei in het frans gedubbed zijn? Echt hatelijk want je hoort gewoon niks van het programma...
ik wil gewoon een e-mail doorsturen aan Proximus opdat zij zouden nagaan of hij wel degelijk van hen komt, vermoedelijk is weer een hacker actief, hoe doe ik dat ??
Na het opzeggen van mijn abonnement kreeg ik een factuur waarbij ik 150 EU moet betalen voor een decoder. Waarom moet ik dit doen is het niet terug inleverbaar?
Dag, Heeft er iemand ervaring met WPA2 Enterprise security op de PI (model3 met WiFi) Dank U
Beste, Sinds kort heb ik een vervelend probleem: als ik een opname opneem, en dan bijvoorbeeld in de helft van de opname beslis om de opname van in het begin te kijken, krijg ik een foutmelding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Bij de proximus app kan ik enkel de opname stoppen en dus niet bekijken tijdens de opname. Vroeger kon dit wel. Nu ben ik dus genoodzaakt om te wachten tot de opname afgelopen is vooraleer ik mijn programma kan bekijken. Dit was niet zo vroeger. Kan iemand mij zeggen hoe dit verholpen kan worden? Dank.
Beste, Ik ben in januari 2018 mobile klant geworden en in februari ook internet klant geworden. Momenteel kan ik mijn eerste internet factuur niet bekijken. Voor mijn mobile heb ik een Myproximus account waar ik mijn mobile facturen kan bekijken. Volgens de chat met technische dienst moet ik een nieuwe account aanmaken met mijn internet klantnummer om vervolgens deze te verbinden met mijn myproximus van de mobile klantnummer. Maar mijn internet klantnummer is steeds onbekend als ik probeer om te registreren. Volgens uw collega van technische dienst is er een probleem met mijn klantnummer en ik moet bellen met klantendienst. Als ik bel naar 0800 22 800 zei uw collega dat het zou mogelijk zijn om van de 'mijn producten' pagina op myproximus een nieuwe product toe te voegen maar deze keuze komt niet te voorschijn. Daarna wou hij mij doorverbinden met iemand anders maar hij heeft opgehangen. Bij wie moet ik terecht om mijn klantnummer recht te zetten? Danku. Vriendelijke g
Geachte Dossiernummer omtrent dit order is 33234955. Graag had ik info over deze bestelling. Ze sturen de klanten van het een naar het ander kastje. Als je beld op het gratis nummer zijn de meeste medewerkers van PROXIMUS onbekwaam of hebben ze geen goesting om u te helpen. Als klant van proximus vind ik dat ze klantvriendelijker mogen zijn en de persoon in kwestie beter mogen helpen. Sinds 26/02/2018 heb ik een bestelling geboekt en was deze goedgekeurd. Ik ben al klant met een gsm nummer van Proximus. De medewerkster zei aan de telefoon dat ik unleach of zo iets moest aanduiden om me in te schrijven, en dat de restwaarde van mijn vorig toestel zou aangerekend worden bij het volgende factuur.Wat ik ook deed. De dag van de levering, dus bijna 2 weken later, laten jullie me weten dat de transactie niet door gaat omdat ik al een abonnement heb. Wetende dat ik mijn abonnement heb verbroken,zoals de medewerkster me zei. Daarna via de telefoon geven ze mij een abonnement mobilus m met
Pre order s9+,Alles ging goed tot dat men naar de provider vroeg, deze kunnen we niet invoegen, staat erzelfs niet bij, wij hebben een abonnement bij proximus,tot gisteravond geraakten we zover, nu kunnen we helemaal niks meer bestellen, site crasht. Al talloze telefoontjes gedaan, naar winkel geweest, maar nergens hulp, helemaal geen service. Hoe kan dit opgelost worden ?
Geachte, Ik heb deze mail op 01/03/2018 naar doc@proximus.com verzonden na telefonisch contact met één van jullie medewerkers: Geachte, Na telefonisch contact met een medewerker van proximus werd me aanbevolen contact met jullie te zoeken ivm een probleem dat al jaren aansleept. Oorspronkelijk hadden wij 2 decoders in gebruik. In juni 2015 hebben wij echter onze 2 de decoder binnengeleverd in het proximusfiliaal in Tongeren,maastrichterstraat. Een jaar later, 2016, ontdekte ik het onterecht aanrekenen van een bijkomende decoder. Gebeld met jullie dienst, geen oplossing blijkbaar. Want In 2017 bemerkte ik dat we nog steeds voor een tweede decoder betalen. Gebeld met jullie dienst, de huur zou stopgezet worden. Wij betalen steeds tijdig ongeveer 150€/ md. Na grondig nazicht van de factuur van deze maand, bemerken we dat we nog steeds die extra decoder betalen die we al maanden niet meer in ons bezit hebben ! 32 maandenx6€= 192€ , onterecht geind door proximus. Graag ee
Op dit moment is het geluid erg slecht op Stingray Hits NL. Op Stingray Hits FR alles in orde. Gelieve dit eens na te kijken. Bijvoorbaat dank
Wij zijn net overgegaan van telenet naar proximus maar myproximus werkt niet naar behoren. Elke verandering van mijn producten die ik wil doorvoeren lukt niet met de volgende melding: Uw bestelling is in behandeling Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld. Ik heb niets gedaan of besteld dus er is iets mis. Is er iemand die iets gelijkaardig heeft gehad? mvg Michel
Goeiemiddag, heb mijn vraag reeds gesteld bij het subforum telefonie maar aangezien geen antwoord probeer ik het hier eens. Doordat ik mijn vorige factuur vergeten te betalen was werd mijn mobiele lijn afgesloten. Ik kan enkel nog oproepen/smsen ontvangen maar niets meer versturen. Factuur is ondertussen reeds betaald (staat ook zo geregistreerd in mijn account op de site) maar nog steeds kan ik zelf niets versturen. Waar moet ik zijn om dit in orde te laten brengen? Alvast bedankt. Cindy
Zal effen kort uitleggen hier , 3 weken geleden vraag ik WiFi en digitale televisie aan , geef alles telefonisch door , week later nog niets gehoord , ik bel terug , ah meneer er is hier iets mis gelopen we gaan het in orde brengen en ik krijg een dossiernummer mee . Week later nog niets , bel terug was er terug iets fout gelopen maar hing het nu in orde komen , ik hoor niets dus ik bel zelf terug , nu kan ik eindelijk een afspraak maken dat de technieker langs komt , vandaag 19 februari tussen 17.00h en 20.00 h zou hij komen . Ik moest normaal werken met de late vandaag maar ik neem onbetaald verlof vandaag . 19.45 h nog niets gehoord . Ik bel naar Proximus vraag waar ze blijven . Mevrouw aan de lijn zegt ik ga nakijken en bel u direct terug . Half uur gewacht niemand belt mij terug en nog geen technieker gezien . 20.15 h bel ikzelf terug krijg ik andere mevrouw aan de lijn die zegt blijf effen aan de lijn ik zoek het uit voor jou . 10 min aan de lijn gewacht , komt mevrouw terug en z
Momenteel heb ik een nog een 'oud' Pack Internet Maxi + TV + Vaste lijn. Daar ik mijn vaste lijn nog nauwelijks gebruik, wens ik over te schakelen naar een pack met enkel internet + tv. Dit zou een maandelijkse besparing moeten opleveren. Dient bij overschakeling een activatiekost van 59 euro betaald te worden? Thans maak ik gebruik van het 'promo proximus affinity program'. Dit levert mij op iedere factuur een korting van 10% op. Blijft die korting gelden op de nieuwe formule? Wanneer kan die nieuwe formule ingaan, wanneer ik bijv. volgende week naar de Proximus-winkel ga?
ik zou voor mijn werk moeten kunnen zien welke oproepen en hoeveel ik voor mijn werk heb gebeld. Moet de kosten namelijk voor hen kunnen bewijzen. Ik heb dit op myproximus gezocht, maar vind het niet. Bij mijn facturen open ik mijn laatste factuur en kan ik drie keuzes via een + verder openen. abonnement, verbruik en eenmalige kosten. Bij abonnement zie ik bij mijn nummer gewoon de vaste abonnementskost staan. Bij verbruik kan ik wel specifiek zien op nummer maar dan krijg ik de melding "No data found with the filter criteria on the given billNr and invoiceItemKeys" (verbruik is wel 0 euro). Zoek ik verkeerd en zoja waar kan ik dit dan wel terugvinden. thx
Ik heb momenteel een verbinding met internet via Ethernet. Ik wil deze internetverbinding in een afzonderlijk gebouw overbrengen waar geen internetaansluiting is. De modem is 20 meter verwijderd van het afzonderlijk gebouw waar er elektriciteitsaansluiting is. Hoe maak ik het beste een internetverbinding met het afzonderlijk gebouw? Het leggen van een kabel is geen optie dus zal het WiFi moeten zijn maar dat bereik zal waarschijnlijk onvoldoende zijn. Bedankt voor uw antwoord.
Kan iemand mij zeggen wat ik nog kan doen om de verandering van bundel met affinity programma in orde te krijgen ? Ben ter plaatse geweest, heb tweemaal aanvraag formulier doorgestuurd, heb al 2 maal zelf gebeld en 1 maal opgebeld door proximus, al via chat geprobeert, wel sms ontvangen dat gsm bundel aangepast is maar vind dit niet terug en de rest ook niet. Pff..wie kan helpen...
Ik heb een abonnement bij Proximus (TV, Internet, vaste lijn). Bij het abonnement heb ik een account voor mijn email geactiveerd. Mijn vrouw wil eveneens een emailadres@proximus.be. Is zij verplicht om een nieuw abonnement te nemen? Kan mijn vrouw mijn abonnement gebruiken om een emailadres aan te maken en dit beveiligen met een paswoord die ze zelf kiest? Het zou de bedoeling zijn dat mijn emails en haar emails van elkaar gescheiden blijven, dus 2 aparte mailboxen. Bedankt voor uw antwoord.
Ik heb een beveiligingscamera met simkaart. Ik heb hiervoor een pay&go simkaart gebruikt. Dit werkt prima echter na 1 maand vervalt het data tegoed en moet ik opnieuw betalen om een maand verder te kunnen. Is er geen ander type beschikbaar ? M2M kaart ?
Hoe kan ik een abonnement wijzigen? Ik heb nu een Bizz Smart+Phone 100 en wil naar Bizz Mobile XL overgaan.
De Bizz Switch app werkt niet meer. We krijgen steeds de melding dat de smartphone moet verbonden zijn met het internet om toegang te krijgen tot de Bizz Switch Service. Aangezien het toestel verbonden is, weten we niet hoe dit moet opgelost worden...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.