Antwoord
Klacht service Proximus
Zal effen kort uitleggen hier , 3 weken geleden vraag ik WiFi en digitale televisie aan , geef alles telefonisch door , week later nog niets gehoord , ik bel terug , ah meneer er is hier iets mis gelopen we gaan het in orde brengen en ik krijg een dossiernummer mee . Week later nog niets , bel terug was er terug iets fout gelopen maar hing het nu in orde komen , ik hoor niets dus ik bel zelf terug , nu kan ik eindelijk een afspraak maken dat de technieker langs komt , vandaag 19 februari tussen 17.00h en 20.00 h zou hij komen . Ik moest normaal werken met de late vandaag maar ik neem onbetaald verlof vandaag . 19.45 h nog niets gehoord . Ik bel naar Proximus vraag waar ze blijven . Mevrouw aan de lijn zegt ik ga nakijken en bel u direct terug . Half uur gewacht niemand belt mij terug en nog geen technieker gezien . 20.15 h bel ikzelf terug krijg ik andere mevrouw aan de lijn die zegt blijf effen aan de lijn ik zoek het uit voor jou . 10 min aan de lijn gewacht , komt mevrouw terug en zegt ze mij , meneer er is terug een fout gebeurd er komt niemand meer langs want er is een datum geboekt hier maar geen technieker . Ik zeg wablief , heb ik vandaag verlof gepakt en zit ik hier van 17.00 h te wachten voor niets ? . Ja sorry zegt mevrouw maar ik zal jou nummer geven en je kan morgen bellen vanaf 08.00 h voor een nieuwe afspraak te maken , sorry maar zulke dingen heb ik nog nooit mee gemaakt , wat kan ik best doen denkt men hier ?
Beste antwoord door FreyaVR
Beste Peter, het spijt me dit te vernemen. Je kan inderdaad best vandaag tussen 8 en 16.30 bellen om een nieuwe afspraak vast te leggen. Eens de installatie gebeurd is en je de eerste factuur ontvangen hebt, kunnen we altijd een compensatie hiervoor opmaken. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.