Beantwoord

Oproepen factuur bekijken

  • 9 November 2016
  • 5 reacties
  • 3403 Bekeken

ik zou voor mijn werk moeten kunnen zien welke oproepen en hoeveel ik voor mijn werk heb gebeld. Moet de kosten namelijk voor hen kunnen bewijzen. Ik heb dit op myproximus gezocht, maar vind het niet. Bij mijn facturen open ik mijn laatste factuur en kan ik drie keuzes via een + verder openen. abonnement, verbruik en eenmalige kosten. Bij abonnement zie ik bij mijn nummer gewoon de vaste abonnementskost staan. Bij verbruik kan ik wel specifiek zien op nummer maar dan krijg ik de melding "No data found with the filter criteria on the given billNr and invoiceItemKeys" (verbruik is wel 0 euro).

Zoek ik verkeerd en zoja waar kan ik dit dan wel terugvinden.

thx
icon

Beste antwoord door KoenN 10 November 2016, 15:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag buffel32

Je kan de details van de gesprekken terugvinden via My Proximus.

Hier moet je dan uw login en paswoord ingeven en kan je de facturen zien (alsook de gesprekken)

Via onderstaande link kan je meer info vinden voor over het raadplegen van uw detailgesprekken.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_bill_check_online/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-facturen-aanrekeningen-en-betalingen-online-r...

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik kan geen gesprekken zien zoals ik vermeld heb. Bij abonnement kan ik enkel de vaste kost zien. Bij verbruik kan ik niks zien aangezien ik geen verbruik heb boven mijn abonnementskost.
Ik kan geen gesprekken zien zoals ik vermeld heb. Bij abonnement kan ik enkel de vaste kost zien. Bij verbruik kan ik niks zien aangezien ik geen verbruik heb boven mijn abonnementskost.

Ik heb ook details nodig, deze zijn nergens meer terug te vinden. Hoe kan dat?
Reputatie 7
Badge +4
Als ik het goed begrijp hebt u de correcte werkwijze gevolgd: factuur & verbruik
bij verbruik kunt u per nummer en per gesprek datum/uur, opgeroepen nr, duur en kost terugvinden (als er geen verbruik is zijn er in principe in de betrokken facuratieperiode geen gesprekken geweest tenzij er uiteraard een "dataprobleem" is en dan kan enkel de Px klantendienst u verder helpen)
P.S.
Dergelijke detailinfo is evenwel +/- maar voor de laatste 6 maanden/facturen beschikbaar online (archief bevat geen zulk detail
Oproepen in bundel (aan 0-tarief) zijn ook aldaar terug te vinden
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

over welke facturen gaat het precies? Welke details wenst u te kunnen zien? Graag ook uw klanten nr doorgeven via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw

Reageer