Skip to main content
Vraag

150 EUR voor een decoder

  • March 10, 2018
  • 7 reacties
  • 205 Bekeken

Na het opzeggen van mijn abonnement kreeg ik een factuur waarbij ik 150 EU moet betalen voor een decoder. Waarom moet ik dit doen is het niet terug inleverbaar?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • March 10, 2018
Ter info: zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

  • Auteur
  • Rising star
  • March 10, 2018
Normaal gezien zou ik dus documenten moeten ontvangen na het opzeggen maar dat heb ik niet gekregen

  • Auteur
  • Rising star
  • March 10, 2018
Zou ik deze hier kunnen krijgen?

Martin
  • March 10, 2018
Iemand van proximus zelf zal je verder kunnen helpen als je post hier doorgenomen wordt.
moest er totaal geen reactie komen kun je nog altijd een Privébericht sturen (klik hier)

  • Auteur
  • Rising star
  • March 12, 2018
Nog altijd niets binnengekregen...

Martin
  • March 12, 2018
aangezien nog niemand van prox team gereageerd heeft dan een proberen je vraag door te sturen via Privébericht : klik hier
en stuur ook de link naar je post hier mee nl:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/150-eur-voor-een-decoder-43723

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 13, 2018
Hallo,

kan u mij bevestigen of dit nog steeds uw juiste emailadres is waar wij de terugzendingsformulier kunnen sturen?:

demirel_melih@live.be

Groeten, Aw