Op nieuwe PC trachten Windows10 mail app te configureren voor Skynet adres, wat niet lukt.
Lijkt erop dat paswoord niet herkend wordt.
Bij poging om paswoord te wijzigen via MyProximus en de Proximus webmail, geeft het aanmeldscherm aan dat het Skynet adres niet zou bestaan...
CtrlC uit accountgegevens, CtrlV in aanmeldscherm en opnieuw zelfde melding.
Wat ging er fout? Hoe Paswoord wijzigen?
Bladzijde 1 / 1
Kan je via privé bericht je E-mail adres doorgeven? via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je ook eens via http://webmail.proximus.be inloggen? om te zien of het wachtwoord in orde is?
Groeten,
Jean-Paul
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je ook eens via http://webmail.proximus.be inloggen? om te zien of het wachtwoord in orde is?
Groeten,
Jean-Paul
[Bericht verwijderd]
Bovenstaande info best asap verwijderen
of paswoord asap veranderen is mss nog veiliger, vooraleer het iemand anders doet!! 😉
Daar lijkt inderdaad iets te zijn misgelopen. Ik heb het wachtwoord alvast gereset (bovenstaand wachtwoord is niet meer geldig). Ik bezorg je via privébericht het nieuwe wachtwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.