Skip to main content
Antwoord

Proximus Mail (h)erkent Skynet adres niet

  • March 9, 2018
  • 5 reacties
  • 629 Bekeken

Op nieuwe PC trachten Windows10 mail app te configureren voor Skynet adres, wat niet lukt.
Lijkt erop dat paswoord niet herkend wordt.
Bij poging om paswoord te wijzigen via MyProximus en de Proximus webmail, geeft het aanmeldscherm aan dat het Skynet adres niet zou bestaan...
CtrlC uit accountgegevens, CtrlV in aanmeldscherm en opnieuw zelfde melding.
Wat ging er fout? Hoe Paswoord wijzigen?

Beste antwoord door LinosD

Daar lijkt inderdaad iets te zijn misgelopen. Ik heb het wachtwoord alvast gereset (bovenstaand wachtwoord is niet meer geldig). Ik bezorg je via privébericht het nieuwe wachtwoord.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 9, 2018
Kan je via privé bericht je E-mail adres doorgeven? via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kan je ook eens via http://webmail.proximus.be inloggen? om te zien of het wachtwoord in orde is?

Groeten,

Jean-Paul

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 10, 2018
[Bericht verwijderd]

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 13, 2018
Bovenstaande info best asap verwijderen

Martin
  • March 13, 2018
of paswoord asap veranderen is mss nog veiliger, vooraleer het iemand anders doet!! 😉

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 14, 2018
Daar lijkt inderdaad iets te zijn misgelopen. Ik heb het wachtwoord alvast gereset (bovenstaand wachtwoord is niet meer geldig). Ik bezorg je via privébericht het nieuwe wachtwoord.