Beantwoord

Extreme Sports Channel in FR op beide NL/FR kanalen.

  • 6 March 2018
  • 7 reacties
  • 523 Bekeken

Hoe komt het dat beide Extreme Sports Channel kanalen op de Nederlandse post en Franse post allebei in het frans gedubbed zijn?
Echt hatelijk want je hoort gewoon niks van het programma...
icon

Beste antwoord door Michael_0118 13 March 2018, 18:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Kan je niet met de OK knop de taal veranderen? Vroeger werd het zelfs twee keer in het Engels doorgestuurd. Kan dus nu misschien apart ingesteld worden zoals bij Baby TV.
Reputatie 2
Je kan de taal veranderen naar het engels en ondertiteling in nederlands zetten.
Je zet Extreme sports op,druk op OK ,dan gesproken taal en ondertitels.
En daar kan je dit instellen
Reputatie 6
Badge +3
Dit is via de afstandsbediening voor de zenders van de TV niet mogelijk aangezien er bv KIds NL & Kids FR is, dus dit moet via de klantendienst aangepast worden.
Mvg.Wilfried
Reputatie 7
Badge +2
WilfrieJ, ik denk toch dat je geen gelijk hebt. Ik veronderstel dat M Roels het sportpakket heeft met daarin 2 keer de zender Extreme Sports, zogezegd een Franstalig kanaal en een Nederlandstalig kanaal. Ik heb dat pakket niet meer, maar vroeger was dat ook zo. Blijkt nu dat die beide kanalen ingesteld staan op Frans. Vroeger stonden beide kanalen standaard op het Engels ingesteld.

**Ik vind het trouwens sterk dat je van jezelf instelt dat dat het beste antwoord is. Je zou dit beter overlaten aan M Roels die de vraag heeft gesteld.**

@M Roels,
kan je eens testen in de praktijk of je de taalinstelling kan wijzigen via de OK knop zoals Michael_0118 voorstelt en ons feedback geven?
Reputatie 2
@WilfriedJ Het is dus wel mogelijk om dit met de afstandsbediening te veranderen!
Ik heb dit zo onlangs ook gedaan zonder tussenkomst van de klantendienst.
Reputatie 7
Badge +2
Het beste antwoord komt dus van Michael-0018.👏
Eigenlijk zouden ze beter al de zenders in die lijst vernoemen waar dit mogelijk is hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html

Reageer