Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
waar vind ik mijn beloofde gratis film per maand?
Hallo... Eergisteren ging er iemand langskomen om proximus tv en internet te installeren. Niemand gezien... Daarvoor heel de namiddag thuis gebleven. Eergisteren gebeld naar klantendienst na 3x me verhaal nog geen oplossing. Gisteren nog eens gebeld. Iemand aan de lijn gehad die me niet kon helpen. Dispachting ging me gisteren terug opbellen. Nog steeds niemand gehoord. Ik zou graag hebben dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt. Ben het beetje om steeds te moeten bellen en 20min aan de telefoon te wachten. Heb contract van 21/02 en bijna maand verder en nog steeds niet geinstalleerd. Als het niet snel opgelost kan geraken... Weet ik niet of ik het nog zie zitten. Hopelijk langs deze weg eindelijk een oplossing!?
Op mijn PC ontvang ik nog wel alle mails, maar sinds afgelopen donderdag krijg ik op mijn smartphone niets meer binnen. Ik kan wel mails versturen. Ik heb de instellingen nagekeken maar daar leek niets mis te zijn. Ik heb de smartphone gereset, mail instellingen verwijderd en terug opnieuw ingesteld, zonder resultaat. Wanneer ik de server op POP3 zet, dan lukt het wel, maar dan is er geen synchronisatie met mijn PC. Alle reeds gelezen en/of verwijderde mails staan er dan nog steeds als ongelezen. Ik gebruikte Imap.skynet.be voor de inkomende mails, beveiligingstype SSL en serverpoort 993. Voor de uitgaande mails: smtp-server relay.skynet.be en serverpoort 25 zonder beveiligingstype Wie kan mij hierbij helpen.
Ik ben sinds 2000 trouwe klant bij Proximus. Ik zie dat er steeds geweldige acties zijn om nieuwe klanten te winnen, maar wat voor de trouwe klant die al voor 10.000en Euro's heeft gespendeerd bij Proximus? Ik was vorig jaar eens in een Proximus-shop in Brussel om te vragen of de acties om nieuwe klanten te winnen mits een nieuwe gsm, ook voor bestaande klanten mogelijk zijn. Men was daar totaal niet behulpzaam en vertelde mij dat dit niet mogelijk is.. Nu probeer ik het hier nog eens. Kan ik een nieuwe telefoon bij jullie ontvangen, en dat deze dan via mijn abonnement gefinancierd wordt? Welke zijn de modaliteiten om als bestaande klant aan een koppel-actie met nieuwe gsm, te kunnen deelnemen? Met dank en groeten, Bernd
Hallo, Is het mogelijk om een vraag te Stelle ivm je factuur via chat of mail wanneer je niet kan bellen? Dank je wel
Hallo, Ik heb een probleem met proximustv.be. Ik heb opnames ingesteld Eurosport (11 nl) via mijn decoder. ALs ik naar proximustv.be surf met mijn pc en naar mijn opnames ga kom ik tot te verbazing dat de opnames van het desbetreffende programma er wel opstaan maar van een andere zender : Eurosport (70 fr). als ik dan op mijn decoder ga kijken, zijn de opnames wel van Eurosport 11 nl. waarom krijg ik de opnames van de FR zender op mijn pc te zien en op de decoder wel de juiste in NL? Ook starten de opnames niet in het begin van het programma maar halfweg. via de pc. de decoder doet perfect wat die moet doen. Ik weet dat er zenders zijn dat je niet kan bekijken via de pc, maar als de Waalse versie te bekijken is, zou de NL versie ook moeten. groeten, Miel
Ik heb in november gebruik gemaakt van de actie 49 euro voor de Samsung Galaxy J7 2017 met abonnement. Bij het toekrijgen per post stelde ik al vast dat de gsm langs de achterzijde beschadigd was, kleine groeven in. Ik had afgetekend voor goede ontvangst en je ziet het enkel maar als je je pakket open doet dus niets meer aan te vertellen, ik kon hem evengoed hebben laten vallen. Ook was er op de zijkant in het glas een klein barstje, niet zichtbaar direct, daarna wel overgegaan naar een grotere barst in het glas. Barst in het glas, nooit garantie en aan mij om te bewijzen dat er al een scheurtje inzat bij ontvangst. Nu merk ik zaterdag een kleine mauve plek op het touchscreen, dat is een groter probleem natuurlijk en de gsm is niet gevallen zit in een covertje, volledig beschermd, de mauve plek is net aan de aan en uit knop van het toestel. Eerst een klein beetje nu al een euro groot. Toestel is nog geen 4 maand oud, en al serieuze kosten aan. Minstens 149 euro om een touchscreen met
Beste, mijn decoder geeft sinds vannacht 'Error 40'. Al op verschillende manieren proberen te resetten maar de foutmelding blijft. Kan iemand me helpen? Alvast dank Simon
Beste, Het lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen. Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding: De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding: Proximus TV applicatie Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc. Inbegrepen Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. En dit is de dezelfde status als sinds mijn aansluiting op 10/2/2017. Met vriendelijke groeten, Diederik
Ik bezit reeds een Norton 5 abonnement bij Proximus en ben daar zeer tevreden over. Daar ik een bijkomende iPhone wil beveiligen heb ik op 17 maart 2018 één bijkomende licentie gekocht bij Proximus. Ik kan deze echter nog steeds niet installeren. Hoe lang duurt het vooraleer de licentie geactiveerd wordt ?
M Volgens de telefoon werd er van 1 maart tot nu ongeveer 28 minuten gebeld. Ook raar is dat de afzender id gewoon Proximus is, zonder nr. Gewoonlijk staat daar ofwel een gsm nr (een mededeling dat men over zijn bundel gaat) ofwel zo een nr van 4 cijfers (sms als men over de grens gaat) Dus, wat is er hier aan de hand?????
Beste, Wij wilden deze namiddag een kadofilm bekijken. Maar toen we deze aanklikten, stond er een bedrag te betalen, evenals het intikken van de mobiele pin. Er werd ons door de technieker niets van de mobiele pin uitgelegd, dus bijgevolg hebben we de film niet kunnen bekijken. Wat is de mobiele pin, is dat een standaard code? en waarom moet je dat ingeven voor een kadofilm, terwijl we een credit hebben openstaan? Dank voor een snelle reactie.
Kan ik hier , via deze weg , op " MyProximus " app;s toevoegen of verwijderen op mijn GSM zonder een verbinding met een internet toestel .
weer de zelfde bulshit download snelheid 1,1 mbps fakturen niet beschikbaaren en ja rarara de rest ook niet weet iemand iets beter dan proximus en telenet
Hallo, Ik probeer mijn e-mail account in stellen op een android toestel (@proximus.be) Maar helaas niet gelukt. zie bijlage .
wanneer ik op afstandsbediening decoder om menu druk dan verschijnt de menu pagina gedurende een paar seconden, en verdwijnt dan weer, onmogelijk om menu zelf te raadplegen en instellingen te wijzigen....
Hoe ga ik tewerk om via mijn laptop in te loggenop een proximus auto fon, of gewone fon, mijn gsm lukt, maar wil proximustv kijken via een proximus auto fon, daar mijn internet nog niet geinstalleerd is kan iemand mij helpen? groeten
Hallo, vandaag werd mijn tv decoder internet en telefoon geinstalleerd. ik probeer nu aan te melden op de proximus tv app maar het wil niet aanmelden. hoe komt dit?
Hey, Ik probeer een Samsung galaxy S9 te bestellen met abonnement. Ik heb al een abonnement bij proximus en wanneer ik in de tab Configuratie kom loopt het mis, ik moet daar de keuze maken tussen Ik heb een voorafbetaalde kaart. Ik heb een abonnement met een (twee)maandelijkse factuur. Wanneer ik voor de tweede optie kies komt Proximus niet voor bij de keuzes voor huidige provider. Is hier een oplossing voor? Groetjes Kristof
Kan men een bijlage in een privé bericht toevoegen? Op welke manier?
Kan ik met deze app mijn tv bedienen vanop afstand
Ik ben Peter, de man die zijn vorige problemen met Proximus moest opgelost krijgen via de omweg van de ombudsman en wiens uitspraken gebruikt werden om CEO Leroy te confronteren in Radio 2 De Inspecteur. Daar beloofde de CEO beterschap. Sedert enkele weken loopt het weer helemaal strop met Proximus TV en moet ik minstens één keer per week bellen naar de technische dienst om het ding weer aan de praat te krijgen. Gisteren was weer het summum. Eén keer gebeld naar de technische dienst omdat er geen verbinding was met Proximus TV. Op afstand werden de decoders herstart maar dat bood geen oplossing. De man beloofde dan de modem te herconfiguren. Ik haakte in. Een uur daarna was de modem nog niet herstart. Opnieuw bellen. Een andere man van "het zevenkoppige monster Proximus" zei me dat men vergeten was de modem te herstarten en deed dat dan. Wat hij vergat te vertellen was dat ik daarna de decoders opnieuw moest opstarten, maar gelukkig was ik bij de pinken. Op mijn vraag welke "bug"
Kan er eens iemand de moeite doen om mijn privébericht te lezen, is al 21 dagen zonder een reactie?
Ik heb een abo met toestel besteld en al betaald.op site sta u word gebeld binnen 3 dagen.nog altijd niks gehoord.is dit hoe jullie werkelijk nieuwe klanten aantrekken?
Beste, Via de website https://www.proximustv.be verkijg ik steeds de onderstaande melding. abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. met vriendelijke groeten, Dimitri
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.