Problemen Samsung Galaxy J7 Ik heb in november gebruik gemaakt van de actie 49 euro voor de Samsung Galaxy J7 2017 met abonnement. Bij het toekrijgen per post stelde ik al vast dat de gsm langs de achterzijde beschadigd was, kleine groeven in. Ik had afgetekend voor goede ontvangst en je ziet het enkel maar als je je pakket open doet dus niets meer aan te vertellen, ik kon hem evengoed hebben laten vallen. Ook was er op de zijkant in het glas een klein barstje, niet zichtbaar direct, daarna wel overgegaan naar een grotere barst in het glas. Barst in het glas, nooit garantie en aan mij om te bewijzen dat er al een scheurtje inzat bij ontvangst.
Nu merk ik zaterdag een kleine mauve plek op het touchscreen, dat is een groter probleem natuurlijk en de gsm is niet gevallen zit in een covertje, volledig beschermd, de mauve plek is net aan de aan en uit knop van het toestel. Eerst een klein beetje nu al een euro groot. Toestel is nog geen 4 maand oud, en al serieuze kosten aan. Minstens 149 euro om een touchscre