Skip to main content
Hallo, vandaag werd mijn tv decoder internet en telefoon geinstalleerd. ik probeer nu aan te melden op de proximus tv app maar het wil niet aanmelden. hoe komt dit?
zijn al je producten reeds gekoppeld aan je MyProximus > http://proximus.be/login
normaal wel , maar ik zie nujuist dat de bestelling in behandeling is, kan dat daardoor zijn dat de tv app nog niet in werking is?
Inderdaad dit kan, maar als er iemand van Proximus zelf hier deze post leest kunnen ze dit nakijken voor u.
Als deze volledig is doorgestroomd Melissa, dan zal je deze kunnen gebruiken. Na activatie kan dit tot 24u duren. Groeten, Charlotte.
de 24 uren zijn al lang voorbij en dit werkt nu nog steeds niet. nog steeds hetzelfde bericht op de tv app dus ik kan niet inloggen , wat nu? normaal is alles gekoppeld.
Melissa, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennumer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk na. Groetjes, Charlotte











https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb hetzelfde probleem.

Kan niet inloggen in de Proximus tv app.

My Proximus is wel in orde.

Dan ga je over van een andere provider om van alle miserie af te zijn ?‍♀️
Dag Sofie,



Kan je nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.



Groeten,



Kim
Beste,



Nu lukt het.



Bedankt.
graag gedaan 🙂

Reageer